אני פה יושבת לי,
חם ואני עייפה
הייתי על הבוקקררר בשיעור נהיגה
וסתם בא לי שתדעו שכייף ליי
ואני יושבת פה מתפנקת על עוגת קרמבוו עם דודבן
ושותה פטל קר 😊
חחחח תקנאאוו בי.
סתם.
ווווו..... מה עוד?
זה שיפור כי אתמול הלכתי לישון עצובה.
אגבבבבב-
תכף אני מעלה תמונות שלי בפורום תמונות-
פעם ראשונה 😊
תבואו לראות 😊
טעים לי 😊
תאמת?
שאני מקנאה בך עם העוגה
חח
עשית לי חשקק!!
שמחה שאת שמחה מאמיי :]
תמיד תהיי ככה
גמני רוצה עוגה😛
ה עיקר שטוב לך... 😁
ואת מאושרת!
😊
איזזזזזה חמודוותת אתן אני מתה עליכןן בחיי
ועינבוש.. יש סיבה לקנא. חח אוי האמא הזו הייתה צריכה לעשות השבה מקצועית ולפתוח קונדיטוריהה 3> 😊
חחחח 🙄 😁
חחחחחח עדידוש י'שמנמונת שליייי , איזו רעה !!!!!!
גם אני רוצה 😢
ושמח לי שאת ככה . . .
חחחחחחחחחחח
QUOTE (_אורושה_ @ 13/08/2007) חחחחחח עדידוש י'שמנמונת שליייי , איזו רעה !!!!!!
גם אני רוצה 😢
ושמח לי שאת ככה . . .
חחחחחחחחחחח
בואיי אני אתןן לך!!! 😊 😊
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) שמחה שטוב לך
😁
QUOTE (רגייי @ 13/08/2007) גמני רוצה עוגה😛
ה עיקר שטוב לך... 😁
ואת מאושרת!
😊
מסכימה 😊!