פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש קשה לי להחזיק את זה...

קשה לי להחזיק את זה

✍️ koka15 📅 13/08/2007 11:45 👁️ 193 צפיות 💬 10 הודעות
נימאס לי לבכות כבר 😢
נימאס לי שאני לא יכולה לעצור את הדמעות האלה
אני לא רוצה שהכל יחזורררררר ..
אני מוותרת על הכל
על ההכל
קשה לי להחזיק את זה
:'(
מאמי שלי
לא ללוותר,נכון קשה והכול
אבל לוותר זה לא הפתרון
את חייבת להמשיך הלאה,כמה שזה לא ניתן כרגע
אבל זה אפשרי בהחלט
את חייבת לגרום ללב שלך לשמוח
את חייבת להיות חזקה
לא לבכות,דמעות לא עוזרות
נכון משחררות את הכאב
אבל לא מביאות לפתרון,

ואם קשה לך להחזיק את זה,
תדברי על זה עם מישהו מאמי,על מישהו שאת סומכת ב 100%

אל תתני לעצמך ככה לסבול
שולחת לך חיבוק ענק
ואוהבת אותך הכי הרבה הרבה הרבה
לא רוצה יותר כלום
רוצה רק חיבוק , חיבוק
אני לא יכולה יותר עם זה
נימאס לי לחשוב להרגיש לתת
נימאס לי כבר מהכל
מהחיים האלה
כבר התייאשתייייי

כבר לא אכפת לי לוותר על חלומות
על דברים
על כתיבה
על החיים האלה בכלל

אולי ככה יהיה יותר טוב
חא רוצה לימצוא כבר פיתרון .,
את מבינה את הרגש הזה שנימאס לך כבר
נימאס
הכל קצת מתבהר
ואז המחשבות מציפות
הזיכרונות
והכל ביחדדדד
וזה גורם להרגיש רע
אין מה לעשות
זאת ההרגשה הזאת אני לא יכולה ליכבול אותה
תכלס זה יכול להיות לכל אחד
אנשים נישברים מזה ..
קודם כול

שולחת לך חיבוק ענק,ענק ענק ענק ענק ענק ענק ענק
לא לוותר על כלום!
זה חלק מהחיים שלך,חלק מהשגרה שלך,
חלק ממך הכתיבה,השירים
במיוחד החיים,שאלוהים נתן לך את מתנת החיים ברי,

אם את מוותרת את עושה טעות,טעות גדולה
תביני את זה!...

לוותר על דברים שאת אוהבת,עושה ,נחמד לך איתם
דברים שאת קשורה אליהם
רק בגלל התקופה הקשה שאת עוברת
לוותר ככה על הכול פתאום?
זה לא נכון בר,פשוט לא נכון!

דווקא הדברים האלה
יכולים לגרום לך קצת לצאת מהכאב,מהייאוש שאת מרגישה
הם יכולים קצת לגרום לך,לשכוח לכמה רגעים את מה שיש לך בפפנים

אני מבינה מהרגש שאת מרגישה
לפעמים גםה וא מציף אותי,
אי-אפשר להשתלט עליו בצורה חד משמעית
אבל אפשר לאט לאט לשפר את ההרגשה הרעה
למשהו טוב יותר,
רק צריך להבין שזה לא קל,וברור שזה לא קל
אבל לאט לאט
להוציא אותך מהרע שאת מרגישה כרגע
מהחוסר פתרון

ונכון נשברים מזה,
וזה לא קל להתמודד,לראות את מה שאת עוברת מול העיניים
זה קשה
אני לא אמרתי שזה קל
וכל אחד לפעמים יכול לעבור את ההרגשה הזאת

אבל בר?.

עברת כל-כך הרבה בחיים שלך,
זה לא אומר שפ]תאום עכשיו החלטת
זהו לוותר על הכול
אין כוח,
יש בך כוחות שאת אפילו לא יכולה לתאר
רק תקחי את עצמך ביידיים,
תעלי את הראש למעלה,
החזה החוצה..(קרב ציצי)..😛 קלטי שאת בקרב הזה
ואת צריכה לנצח מה רע?..

מאמי יהיה בסדר,יהיה אפילו מעולה
רק אם את תתחילי לשנות את הרע שאת מרגישה בפנים
השאר יבוא כבר בדרך

אוהבת אתך
ושוב..שולחת לך

חיבוק ענק
מאמי אל תוורתי אל שום דבר ...

אני לא מכירה את הסיפור , אבל תאמיני לי שמי שגורם לך להרגיש ככה ? לא שווה אותך בכלל !
את מדהימה , את עוזרת לכולם פה בפורום ... תחשבי מה את היית אומרת למישהו אם הוא היה כותב הודעה זהה לשלך .

תילחמי ! לא טוב לך ? תחשבי איך את חושבת שיהיה לך טוב ... אבל באמת תחשבי , ותייסמי את זה ותאמיני לי שזאת תקופה קשה ואחרי ירידה גדולה יש עלייה עוד יותר גדולה ... באמת ..

תחזיקי מעמד אני פה בשבילך אם את צריכה אותי תמייייד ...

אוהבת אותך !
להמ אל אמרת לי אתמול הייתי מביאה לך חיבוק שהיית נחנקת
מאמי אמרתי לך לפרוק
לא משנה למי
תמצאי את הבן אדם שתוכלי לדבר איתו
ותפרקי
כל כך לא טוב לשמור את זה בלב
זה הורס אותך
זה כואב לךךךך
ואל תדברי ככה
את לא תוותרי על שום דבר מובן?
את תלחמייי
כל אחד עם המלחמה שלו
אבל מלחמה ששווה את זה!!!!
אל תוותרי
ואני תמיד איתךך
אוהבת אותךך ודואגת לךךךך
איתך תמיד...
QUOTE (רגייי @ 13/08/2007) קודם כול

שולחת לך חיבוק ענק,ענק ענק ענק ענק ענק ענק ענק
לא לוותר על כלום!
זה חלק מהחיים שלך,חלק מהשגרה שלך,
חלק ממך הכתיבה,השירים
במיוחד החיים,שאלוהים נתן לך את מתנת החיים ברי,

אם את מוותרת את עושה טעות,טעות גדולה
תביני את זה!...

לוותר על דברים שאת אוהבת,עושה ,נחמד לך איתם
דברים שאת קשורה אליהם
רק בגלל התקופה הקשה שאת עוברת
לוותר ככה על הכול פתאום?
זה לא נכון בר,פשוט לא נכון!

דווקא הדברים האלה
יכולים לגרום לך קצת לצאת מהכאב,מהייאוש שאת מרגישה
הם יכולים קצת לגרום לך,לשכוח לכמה רגעים את מה שיש לך בפפנים

אני מבינה מהרגש שאת מרגישה
לפעמים גםה וא מציף אותי,
אי-אפשר להשתלט עליו בצורה חד משמעית
אבל אפשר לאט לאט לשפר את ההרגשה הרעה
למשהו טוב יותר,
רק צריך להבין שזה לא קל,וברור שזה לא קל
אבל לאט לאט
להוציא אותך מהרע שאת מרגישה כרגע
מהחוסר פתרון

ונכון נשברים מזה,
וזה לא קל להתמודד,לראות את מה שאת עוברת מול העיניים
זה קשה
אני לא אמרתי שזה קל
וכל אחד לפעמים יכול לעבור את ההרגשה הזאת

אבל בר?.

עברת כל-כך הרבה בחיים שלך,
זה לא אומר שפ]תאום עכשיו החלטת
זהו לוותר על הכול
אין כוח,
יש בך כוחות שאת אפילו לא יכולה לתאר
רק תקחי את עצמך ביידיים,
תעלי את הראש למעלה,
החזה החוצה..(קרב ציצי)..😛 קלטי שאת בקרב הזה
ואת צריכה לנצח מה רע?..

מאמי יהיה בסדר,יהיה אפילו מעולה
רק אם את תתחילי לשנות את הרע שאת מרגישה בפנים
השאר יבוא כבר בדרך

אוהבת אתך
ושוב..שולחת לך

חיבוק ענק
רגינה תודה מאמי ..
גם לוותר זה חלק מהחיים
אולי הכתיבה השירים והכל עוזר
אבל יכול להיות שזה יעשה לי טוב להפסיק עם הכל
אני יודעת שהחיים הם מתנה

כבר לא יודעת מה אני רוצה מעצמי :|
אני יודעת שפשוט נימאס לי מזה
ואני מנסה לקחת את עצמי בדיים זה לא ממש עוזר
זה רק מכניס אותי לדיכאון


אוהבת אותך מאמי תודה
QUOTE (יובלושיתית @ 13/08/2007) מאמי אל תוורתי אל שום דבר ...

אני לא מכירה את הסיפור , אבל תאמיני לי שמי שגורם לך להרגיש ככה ? לא שווה אותך בכלל !
את מדהימה , את עוזרת לכולם פה בפורום ... תחשבי מה את היית אומרת למישהו אם הוא היה כותב הודעה זהה לשלך .

תילחמי ! לא טוב לך ? תחשבי איך את חושבת שיהיה לך טוב ... אבל באמת תחשבי , ותייסמי את זה ותאמיני לי שזאת תקופה קשה ואחרי ירידה גדולה יש עלייה עוד יותר גדולה ... באמת ..

תחזיקי מעמד אני פה בשבילך אם את צריכה אותי תמייייד ...

אוהבת אותך !
נכון הוא לא שווה אותי וכל זה
אבל זה לא יגרום לי להרגיש יותר טוב עם אני יחשוב ככה

נימאס לי מתקופות
אני מרגישה שאני חייה עלייהןןן
נימאס לי להרגיש אותם :[

תודה מאמי
אוהבת מלאאאא
בררררייייייייייי

אנחנו צריכים לדבר....
ב20 אצבעות...(ובלי האקרים שמציצים...)
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) להמ אל אמרת לי אתמול הייתי מביאה לך חיבוק שהיית נחנקת
מאמי אמרתי לך לפרוק
לא משנה למי
תמצאי את הבן אדם שתוכלי לדבר איתו
ותפרקי
כל כך לא טוב לשמור את זה בלב
זה הורס אותך
זה כואב לךךךך
ואל תדברי ככה
את לא תוותרי על שום דבר מובן?
את תלחמייי
כל אחד עם המלחמה שלו
אבל מלחמה ששווה את זה!!!!
אל תוותרי
ואני תמיד איתךך
אוהבת אותךך ודואגת לךךךך
איתך תמיד...
בובה שלי
זה לא היה לי ממש אתמול כמו שעכשיו
אבל אני גם לא יודעת למה
נישבעת לך עמדתי לבכות שסיפרתי לך
אבל עצרתי תדמעות החזקתי אותן
לא רציתי שדודה שלי וחברות שלי ואת במיוחד תראו שאני ככה בוכה

אני לא מוצאת אפחד לדבר איתו על זה
רק פה אני יכולה לפרוק ככה
לנסות להוציא את זה איך שהוא שאני מדברת על זה
זה כואב לי
והורס אותי

לפעמים צריכים לדעת לוותר על דברים ..
מתיישהו זה יקרה בחיים !

המילחמה בעיניי כבר ניגמרה ממזמן
נימאס לי להילחם ולא לראות תוצאות
להילם לשווא


תודה אהבה שלי
אני אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (pelad1 @ 13/08/2007) בררררייייייייייי

אנחנו צריכים לדבר....
ב20 אצבעות...(ובלי האקרים שמציצים...)
אלעד
את זה אני יודעת!
חייבים לדבררררר
דחוףףף...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך