בחודש הראשון של החופש פשוט י ש נ ת י כל הזמן!
קמתי ב12-1 והלכתי לישון צהרים ב5 ואז הלכתי לישון ב3..
ממש ככה כל יום. משו מטורף..
אבל ממש הייתי צריכה את זה😊
לתת לגוף שלי לנוח😊
ועכשיו? כמעט סוף החופש,
ופתאום התעוררתי לעשות דברים.. חח
שבוע שעבר היינו כל המשפחה אצל סבתא,
אז עשיו כל מיני דברים ושופינגים..
(כפי שעידכנתי אתכם.. חח)
והיום אני נוסעת עם אחיות שלי, דוש ואלי,
לירושלים- לקניון מלחה.
ואחה"צ, (כפי שאמרתי לכם.. חח) - אני הולכת לספרית😊 יוופפייידווו😊
ומחר? אני אמורה לנסוע לחברה ליומיים😊
ואז שישי בבוקר- הזמינו אותי לעל האש😁
איזה כיייףףף.
ושבוע הבא? אני יכול להיות רואה את מורני בראשון,
את כולכם בשני, ואז שוב בסמנריון עד חמישי באצ'קלונה..
ואז יש לי שבוע של מעבר דירה.. 😁
אני צריכה להעביר את כל הדברים שלי לדירה באצ'קלונה..
וגם לנסוע מתישו עם חברה לנתניה- להראות לה איפה קניתי הכל..
כי היא גם רוצה.
וזהו, ביינתים😊
זזתי לי-ם!! לוב יו בייביס!
חח יפפפה לך מאמי
נשמע שאת עושה חיים😛
תהני בובי
את הולכת להסתפר?
חח אל תשכחי לעדכן עם תמונות : ]
אוהבת אותך ( :
^^ פתחתי אשכול וכתבתי שאני צובעת ומסתפרת.. 😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/08/2007) חח יפפפה לך מאמי
נשמע שאת עושה חיים😛
תהני בובי
את הולכת להסתפר?
חח אל תשכחי לעדכן עם תמונות : ]
אוהבת אותך ( :
..
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/08/2007) חח יפפפה לך מאמי
נשמע שאת עושה חיים😛
תהני בובי
את הולכת להסתפר?
חח אל תשכחי לעדכן עם תמונות : ]
אוהבת אותך ( :
..
😁 🙄 😁
יום מאושרררררררר
פשש יפפפההה..!!!
ואני הולכת להתנחל אצלך כללללל היוםםםםםםםםםם כשאני חוזרת מהבצפר
חחחחחח..
חסר לך שלאא..
תתחילי להכין ת'אוכל..אבל שיהיה טעים😛
אשת עסקים את 😊
בכל מקרהה נצלי כל שנייה שיש לך מאמי😊
עושה חיים את האא??
תהני מאמיייי!
ותעדכני עם מלא תמונווות!!
הכי כיייף לקום היות שיש המון דברים לעשות
תהההני מאמו'ש אוווהבת המון!!
ובקשר לעידכון תמונות
היא כבר אמרה שהיא לא תעשה את זה
ומי שביוא למפגש יראה
ומי שלא יבוא
אחרי המפגש בע"ה היו תמונות
😁
פשש נישמע מעניין כל הסיפור...
תהניי לך !!!
ברו'ששששששששששששש
יפההה שלייי בואי נתחיל במה
שבאמת חשוב ליייי חחחחחחח😉
ראיתי שכתבת שאת אולי רואה אותי
בראשון אז את רואה
יאללה בלי שטויות😉 דברי איתי חולת נפש...
תהני הכי בעולם היום עם
אחיות שלך בקניון
לאכול טוב ולשתות טוב
ותהיי ילדה טובה
ואמא לתפארת😉
אוהבת אותך לא נורמלית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ נאפי, אני כ"כ אוהבת אותךךך!! נסיכה שלייי!!
אני אתקשר מחר.
מבטיחה להשתדל!!