עבר עליי אתמול יום ממש טוב חח
גרם לי להבין כל מיני דברים...
דבר ראשון , היה ממש כיף
הייתי עם מלא חברות וידידים בים וחזרתי בסביבות 7 רק הביתה
אבל מצד שני...
ראיתי את חברה שלי עם חבר שלה כזה מהצד
ורואים כממה שהוא אוהב אותה
והבנתי שתכלס לי ול...ההוא אף פעם לא היה את זה..
אולי רק בהתחלה...
אבל מה שבטוח שזה היה מזמן
וחשבתי כזה לעצמי על מה בדיוק אני אוהבת אותו?!
אבל מצד שני...
אני כל הזמן מריצה לעצמי בראש
איךךך זה יכול להיות שאין שום עונש בשבילו?!
למה אחרי כל הרע שהוא עשה לי הגלגל לא מסתובב ולא רע לו גם?!
הרי הכל הסתדר לו עכשיו בדיוק כמו שהוא רוצה
וכמה שאני מנסה לא להתעסק בזה..
אין, אני לא מצליחה...
אבל מצד שני , עשיתי צעד חשוב חעחע
כיביתי את התוכנה הזאת של מי קורא לי את האוואי לכל היום וגם היום לא הפעלתי
הרי מה שרודפים אחריו תמיד בורח לא?
וחוץ מזה אני גם מעדיפה לא לדעת
וגם וגם...
כל היומיים לא בדקתי לו את האוואי
אני לא צריכה להתעדכן כמה שהוא אוהב את הספירי הזאת שלו
אהה ועוד אתמול בערב נסעתי עם אחותי וחבר שלה ליפו לאכול ארוחת ערב במסעדה
ואחרכך היינו על גשר המשאלות וביקשתי משאלה😊
חח מקווה מאוד שתתגשם ..בעזרת השם : ]
האאא וגם היום זה חודש מאז...מאז שהייתי איתו בפעם האחרונה \=
אבל זה כבר לא משנה..
בקיצור..
תגידו לי שיהיה טוב \=
ואני אצא מזה סופית סופית
אוהבת אתכם ( :
ולחופיתתתתי שלי?!!?!?!
מ = ז = ל
ט = ו = ב
בובי שלייי אל תהיי עצובי הא?
זה היום שלך!!!!
איזה חמודה את, כריסייי!!
יהיה טוווובב!!!
והלוואי והמשאלה שלך תתגשששםם😊
מאמי כל פעם זה מתהפך
שמעי לי 😉
ואני שמחה שאת ככה
למרות שזה כואב וקשה
את תראי שלאט לאט את כן תפגשי את זה שיגרום לך לאושר
אושר טהור
כמו שמגיע לך!!!
אוהבת אותך יפה שלייי
מאמי אל תדאגי.. העונש שלו יבוא בסופו של דבר
אם זה עכשיו או אחר כך..
אבל לאחל רק רע לאנשים זה לא עושה טוב מאמי
יהיה טוב.. תשתחררי ממנו
אני משווה שהמשאלה שלך תתגשם
ואני שמחה שנהנת אתמול אחרי הכל!
תני לזמן לעבור ואת תראי שהכל מסתדר לאט לאט!
ואו כריס
אני שמחה שהבנת הרבה דברים
רואה,אמרתי לך,בהתחלה הכול שחור כזה לא מובן
אבל אחרי זה מבינים למה באמת הכול קרה,
ולמה את באמת אוהבת אותו?.
הוא גורם לך לאושר?.לא!
רק לרע
ועכשיו את צירכה לקחת את עצמך ביידיים
להבין שהוא לא בשבילך,את לא בשבילו
והגלגל מסתובב וזה יבוא אליו ב"בום"
נכון לא כרגע,
אחרי זה את תראי,אולי אפילו הכאב הכי גדול יהיה מספיר,לא יודעת מאמי
העיקר שהיה לך טוב אתמול
וטוב שאת עושה ת'צעדים האלה של האווי,
לחשוב טוב,
זה לפעמים עוזר קצת לפתוח את העיניים
ולגרום לראש לחשוב חיובי
ואם כבר חיובי?..
אני אוהבת אותך
ויהיה לא טוב,אלא מצוין!..את תראי
רק תקווי לזה
אוהבת אותך 3>
ליאורוש תודה בובי שלללי
אוהבת אותך
ואני לא לחוצה על אף אחד...
עינב
את יודעת אני לא יכולה להגיד שאני רוצה שיהיה לו רע
אני לא מאחלת לו שיקרה לו משהו רע
פשוט...לא יודעת הרגשה מוזרה כזאת
אני חושבת שזה קצת טבעי
אבל שיהיה
תודה יפתי😊
QUOTE (רגייי @ 13/08/2007) ואו כריס
אני שמחה שהבנת הרבה דברים
רואה,אמרתי לך,בהתחלה הכול שחור כזה לא מובן
אבל אחרי זה מבינים למה באמת הכול קרה,
ולמה את באמת אוהבת אותו?.
הוא גורם לך לאושר?.לא!
רק לרע
ועכשיו את צירכה לקחת את עצמך ביידיים
להבין שהוא לא בשבילך,את לא בשבילו
והגלגל מסתובב וזה יבוא אליו ב"בום"
נכון לא כרגע,
אחרי זה את תראי,אולי אפילו הכאב הכי גדול יהיה מספיר,לא יודעת מאמי
העיקר שהיה לך טוב אתמול
וטוב שאת עושה ת'צעדים האלה של האווי,
לחשוב טוב,
זה לפעמים עוזר קצת לפתוח את העיניים
ולגרום לראש לחשוב חיובי
ואם כבר חיובי?..
אני אוהבת אותך
ויהיה לא טוב,אלא מצוין!..את תראי
רק תקווי לזה
אוהבת אותך 3>
ת ו ד ה אהובתתתי:]
מה הייתי עושה בלעדיך?!
והלוואי הלוואי הלוואי ואת צודקת:]
אוהבת אותך
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/08/2007) QUOTE (רגייי @ 13/08/2007) ואו כריס
אני שמחה שהבנת הרבה דברים
רואה,אמרתי לך,בהתחלה הכול שחור כזה לא מובן
אבל אחרי זה מבינים למה באמת הכול קרה,
ולמה את באמת אוהבת אותו?.
הוא גורם לך לאושר?.לא!
רק לרע
ועכשיו את צירכה לקחת את עצמך ביידיים
להבין שהוא לא בשבילך,את לא בשבילו
והגלגל מסתובב וזה יבוא אליו ב"בום"
נכון לא כרגע,
אחרי זה את תראי,אולי אפילו הכאב הכי גדול יהיה מספיר,לא יודעת מאמי
העיקר שהיה לך טוב אתמול
וטוב שאת עושה ת'צעדים האלה של האווי,
לחשוב טוב,
זה לפעמים עוזר קצת לפתוח את העיניים
ולגרום לראש לחשוב חיובי
ואם כבר חיובי?..
אני אוהבת אותך
ויהיה לא טוב,אלא מצוין!..את תראי
רק תקווי לזה
אוהבת אותך 3>
ת ו ד ה אהובתתתי:]
מה הייתי עושה בלעדיך?!
והלוואי הלוואי הלוואי ואת צודקת:]
אוהבת אותך
בלעדי?.
הכול היה גם בסדר
באמת,
אני סך הכול בת-אדם וזהו.. 😊
כמוך 😊
אוהבת אותך
מאמי קודם כל אני שולחת
לך חיבוק ענקי וגאה בך
את תשכחי אותו את רק
צריכה זמן אל תחשבי על זה יותר מידי
ותהני כמו שרק את יודעת
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*