מזה מאמי?
ובהצלחההההההההה😊
מתאים לפורום מה שבראש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי ,
זה אמור להיות מלווה בחיוך 😊
מה קרה ?
פנימייה צבאית חחח
נחמד שם
באמת שנחמד שם ..
חברה של חברה שלי הייתה בפנימייה צבאית של קציני ים ..
היא אמרה שבהתחלה קשה להתרגל ,
אבל אחר כך נחמד שם מאוווד .
אל תתבאסי מאמוש,
קחי את זה כחוויה 😊
פשש..
נשמע...מאיים חח
מה לא רצית ללכת לשם?
שיהיה בהצלחההההה
מה את לא מרוצה מזה?
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 13/08/2007) באמת שנחמד שם ..
חברה של חברה שלי הייתה בפנימייה צבאית של קציני ים ..
היא אמרה שבהתחלה קשה להתרגל ,
אבל אחר כך נחמד שם מאוווד .
אל תתבאסי מאמוש,
קחי את זה כחוויה 😊
🙄
בהצלחההה מאמייי
מקווה שיהיה לך הכי טוב שאפשר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מוררני @ 13/08/2007) בהצלחה 😊
הלוואי עליי !
יאוווווווווווווווווווויאואיואיאויאואיואיאוי
בהצלחה מאמי!!!!
רגע..זאת נטע לא??
בהצלחה מאמי!
תשמחייייייי כל מי שאני מכירה שם מזה מרוצים מהפנימיה חבל"ז