פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

היום פגשתי ..

✍️ koka15 📅 13/08/2007 04:43 👁️ 269 צפיות 💬 14 הודעות
היוםם ליאורייי באה אליי , ישבנו דיברנו
השלמנו פערים חח
היה כ"כ כיףף

בערב יצאתי אני ודודה שלי וחברות שלי לים
להסתובב בטיילת
פתאום אני קולטת את אושרית חחח
איזה מצחיק זה היה
אני כזה צועקת .. "אושריתתתתתת" חח
והיא לא הבינה בהתחלה מי אני
כי לא ראינו אחת תשניה
בקיצור ישבנו דיברנוו , היה כיףף:]
בקיצור נהנתי חלקית

חזרתי הביתה ..שתיתייי וודקה
ואני חצי מתה
התחלתי לבכות ..:[
רע לי בגללווווווווווווו
כוסעמק !:|
נימאס לי להרגיש ככה
אבל לא נורא לפחות הוצאתי את זה ככה

לילה טוב לכולם , אוהבת אתכם
אחח וודקה וודקה(במבטא רוסי חח)
למרות שאני מרוקאית...
שמחה שנהנת איתן
וסורי שאת עצובה בגלל מישהו..
תשמחי שנפגשת עם אושרית וליאור זה לא שווה יותר מלהתעצב בגללו?😊
שמחה שנהנת מאמי מגיע לך
אוהבת את כולכן(ברו'ש ליאורו'ש ואושריתו'ש)
לגבי הוודקה אל תשתי זה לא בריא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחח ברייי אמרתי לך שצריך לעשות את זה יותר
ופם הבאה אני באה אלייך יותר זמן😊
היה כיף ביחד חח
פעם הבאה אצל אושרית!!!
ומזה רע לך בגללווו
פוייייייייייייייייייייי חחחח
לא שווה את זההההה
רק להיות מאושרת מובן?!?!?!!?
ויש לך חברות מזה חמודותת
חחח ואת הכי יפה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ליאוריי ברור שצריך לעשות את זה יותר
צריך לנצל את הקירבה הזאת שלנו
חח

היה כיףף איתך בובה
הרגשתי משוחררת קצת
אחרי השיחה שלנו ..
בקשר לוודקה ..:\
היה לי רעעע
אז שתינו :[
השתכרנו
בכינו
ובסוף רע רק לי ..
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) ליאוריי ברור שצריך לעשות את זה יותר
צריך לנצל את הקירבה הזאת שלנו
חח

היה כיףף איתך בובה
הרגשתי משוחררת קצת
אחרי השיחה שלנו ..
אני שמחה מאמי
את יודעת שאני כאן בשבילך תמידדד
בכל שנייה שאת רציכה אני כאן תמיד!!!
ונעשה יותר
וגם לי זה היה כמו שיחרור חחח
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
מקווה שאת מרגישה יותר טובבב
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) ליאוריי ברור שצריך לעשות את זה יותר
צריך לנצל את הקירבה הזאת שלנו
חח

היה כיףף איתך בובה
הרגשתי משוחררת קצת
אחרי השיחה שלנו ..
אני שמחה מאמי
את יודעת שאני כאן בשבילך תמידדד
בכל שנייה שאת רציכה אני כאן תמיד!!!
ונעשה יותר
וגם לי זה היה כמו שיחרור חחח
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
מקווה שאת מרגישה יותר טובבב
תודה בובה
אני אוהבת אותך
קודם כול
וודקה זה לא פתרון חמודה שלי,
את יכוןלה לצרוח,לדפוק ת'ראש בקיר(זה גם לא לעניין) 😛
ללכת מכות,לנשוך,לקלל
אבל לא לשתות חח
מאמי
את חייבת להבין
שהוא עושה לך רע
נכון קשה לשכוח והכול
אבל את עושה שטויות בגללו,רע לך בגללו
תביני
את לא מקבלת אושר מאהבה הזאת,פשוט כלום!

לענין אחר
שמחה שפגשת את ליאורי
אני רואה אותה עוד שבוע במפגש חח..😛😛😛
אני אוהבת אותך ברי,שמחה שהיה לך נחמד עם החברות
ושפגשת את אושרית
מתארת את המבט שהיה לה כשהיא ראתה אותך ולא ידעה מי את חחחחח 😁

טוב מאמי
העיקר היה לך כייף איתם
אבל וודקה לא בריא

אוהבת אותך
באותו רגע לא היה אכפת לי מכלוםםםםם
זה עשה לי טוב
שיחרר אותייייייי

הוא עושה לי רע נכון !
אבל אין לי מה לעשות
אני לא יכולה לישכוח תחרא הזה
נימאס לי מהכל
הייתי צריכה לינסוע עם אחי לח"ול
ולא להישאר פה בכלל!

אני דפוקה שלא נסעתיייייייייייי


גמני שמחה שפגשתי אותן
ושבוע הבא את תראי אותך ..

אוהבת אותך
הקדמת אותי באתי לפתוח אשכול על זה
אווווייייייייייי אני עדיין בשוק שראיתי אותך
אני כזה יושבת ושמועת מישהי קוראת ואני לא מבינה מי את עד שנפל לי האסימון שזאת בריייייייייייייייייי
חברה שלי רדה אמרה שתיצאי איתנו עוד פעם
שעה של רכיליות חחחחח
אני מזה שמחה שראיתי אותך ,יאללה התנחלות אצלי מחר מובן?! 😊 😊

וליאור יאשכנזייה זכרי ששכחת אותי

וברי חולה עלייך ותארגני כסף לת"א אני לא מוותרת עלייך
ואל תיהי עצובה ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך
והוא לא שווה את העצב שלך
חחחחחחח אוושיי
ראיתי את הפרצוף שלך
בהתחלה לא זיהית
אבל אני בשווק שכאילו ידעתי וקלטתי אותך
איזה מצחיק זה היה..
איך צעקתי כזהה..

"אושריתתתתתת" חחחחחחחחח
ואיי
מזה שמחתי לראות אותך..
וצריך לעשות את זה יותר
צריכים לדפוק התנחלות אחד אצל השני
סבבות תגידי לרדה שאני יצא איתכן (:
יהיה כיף כמו אתמול ..

ואני יראה ישמצב אני יבוא לא בטוח


בקשר אליו :\
אני לא יודעת כבר כלום מאמייייי
תודה בכל זאת
אוהבת אותך מלא
נפגשות בלעדיי? בושה!!!!!
לא מוכנה לזההה

ברייייייי הוא לא שווה את זההה
ומזל שלא נסעת עם אחייךךךך
טוב שנשארת פההה
ואת תשארי פההה מובן לך!!!!!!!!!!!!!!!


אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) נפגשות בלעדיי? בושה!!!!!
לא מוכנה לזההה

ברייייייי הוא לא שווה את זההה
ומזל שלא נסעת עם אחייךךךך
טוב שנשארת פההה
ואת תשארי פההה מובן לך!!!!!!!!!!!!!!!


אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זה היה במיקרההההה
הלכתי בטיילת אני ודודה שלי וחברות שלי
ואז ראיתי אותה

ואולי עם הייתי עם אחי כל זה לא היה קורה

אוהבת אותך .

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך