מה הם הבינו שאני עוד לא ?
מה יש להם שלי עוד אין אותו ?
למה הם הצליחו להגיע לזה ואני עדיין לא מבינה איך זה עובד ?
למה כ ו ל ם מרגישים את זה, ורק אצלי זה עוד מתחבא?
למה לכולם בסוף מגיע האחד , שמביא להם את האושר והשמחה
ורק אני לא יודעת לשחרר ולהמשיך
למה אני מבקשת תמיד שדברים טובים יפלו עלי,
אבל כשדבר טוב עומד מולי אני לא יודע איך להגיב?
למה אני תמיד עושה את אותם טעויות , ואז מתחרטת
ואז עושה אותם שוב ?
למה אני היחידה שמסביבי , שעוד לא זכתה בהרגשה הזו ?
בהרגשה שלהיות מאושרת לצד מישהו ?
בהרגשה של ללכת לישון מאושרת , ולקום למחרת
ולדעת שהוא עוד שלך , רק שלך ...
ושהוא יודע שאת גם שלו , שאת חושבת גם עליו
לדעת שאתם ביחד !
למה אני בסוף זאת שנשארת לבד
עם הכרית , הדמעות , הכאב, והזכרונות ...
למה אני לא יודעת לשחרר ?
למה אני לא מצליחה?
למה אני לא נותנת לעצמי להמשיך הלאה?
למה זה שכולם מדברים עליו
שיתן לך את ההרגשה הכי טובה בעולם
לא מגיע גם אליי ?
אז עשיתי טעות , והגלגל הסתובב ...
אבל הוא לא אמור להמשיך ולהסתובב ?
נראה לי ששלי נתקע ..
ולממממממה אני שואלת את הכול
במקום באמת לפעול ולעשות?!!?
אולי כי אני פשוט לא יודעת מה כבר עוד לעשות ..
חוץ מלחכות, ולחכות ..
וזה עצוב לחכות , בלי לדעת למה ..
ואם הוא לא שלי יותר , וגם לא יהיה
אז רק שיצאאאאאאאאאאאא לי מהלבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
כי נמאס נמאס נמאססססססס 😢
😢
מאמי שליי..
אני כ"כ מבינה אותך ..
אבל אסור לך להישבר
את חייבת להמשיך הלאה
גם אם רע וקשה לך
אסור לוותררררר
תיהיי חזקה מאמי ..
אוהבת אותך
מאמי הלך אחד יבוא אחר
מה קרה?:\
אל תכנסי לדכאון..
הגלגל ימשיך להסתובב אם תרימי את הראש ותהיי קצת אופטימית..
הלך אחד
אבל בנתיים לא בא אחר ...
ובנתיים ההוא לא יוצא לי מהראש
ורק אני יושבת ומחכה ומחכה...
לא יודעת אפילו למה 😢
מתתתיי לי יגיע קצת ממה שהם מקבלות תמיד ?!
למה רק אני זאת שנשארת תמיד לבד ?!
"אמרו לה לגשת, אמרו לה לשכב
לחצו לה בבטן, הרביצו בגב
אמרו לה ילדה, את פנים אחרות מכולם
אמרו לה ילדה, אין לך מקום בעולם
אמרו לה תראי, את חושבת אחרת
וגם כשגדלת את עדיין זוכרת
נשברת ועפה לשמיים שלך
ואולי במקרה יגמרו החיפושים
ואולי הוא יהיה הדבר שבשבילו
החזקת חיים
ואומרים לה לשמוח, רוצים שתאהב
רוצים שתצחק, שתחיה ועכשיו
אבל איך בחלום, היד מתרוממת
זה נראה אמיתי והנה היא שוב
משחקת איתם והם נחמדים
אוספים ממתקים ושומרים
שאולי במקרה יגמרו החיפושים
ואולי הוא יהיה הדבר שבשבילו
החזקת חיים
ואיפה החיים שלך היום, הא?
מערכת ויתורים גדולה
זה לא האמיתי שמחפשים
זה רק הרגש שחוטף מכה
דירה יפה בעיר קרה, רחוק מכאן
כל כך רחוק עכשיו, רחוק מכאן
ואולי הוא יהיה הדבר שבשבילו
החזקת חיים
ואיפה החיים שלך
ואיפה חברים שלך ..."
מאמי את אומרת דברים כל כך חשובים וחזקים
ולצערי את באמת לא עושה כלום
למה את לא נלחמת?!
אל תוותרי על האהבה שלך
אם תילחמי ואחרי זמן מסויים
תביני שזה לא זה הלב יעזור לך לשכוח
אבל זה יקח זמן ואת צריכה כוח וסבלנות
אל תסתכלי על מה שיש לאחרים
תסתכלי ותעריכי את מה שיש לך
כי אולי להם יש אהבה וקשר טוב
אבל לך יש דברים שלהם אין...
תחשבי טוב על מה שאמרתי לך
ותדעי להעריך כל דבר בחיים
כי לא הכל מובן מאליו
ולא את הכל מקבלים סתם ככה...
תהיי חזקה אני שולחת לך חיבוק ענקי
ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני אין לי על מה להלחם
מבחינתו זה נגמר, ככה הוא אמר
למרות שלא אמרתי לו בכלל שאני רוצה עוד
ואני פשוט לא מצליחה להוציא לי אותו מהראש
ורק מכניסה את עצמי לסרטים שאולי הוא עוד מרגיש
ושאני מחליטה לשכוח ולהתעלם
פתאום קורה ביננו שמשנה הכול ..
את צודקת שאולי לי יש משהו שלהם אין
ולא הכל טוב גם אצלהם
אבל עדיין .. נמאס לחכות מתי יגיע הרגע,
שאני ישכח אותו כבר
כי אם לא יהיה כלום .. אז למה אני פשוט לא מצליחה להוציא לי אותו מהלב ???