ככה אנשים אני בטוחה שחצי מכם היו באילת , כיף והכל . .
ומתגגעעים ובא לכם לחזורררררררר ...
אז אני מזמינה אותכם לעיר שלנו [ צפת ] רחוק רחוק חח אבל יש ממחר שזה יום שני עד יום רביעי כלזמרים , שזה כמו הטיילת של אילתת אם כל מיני הופעות . . .
ואוליי יהיה מפגשש חמוד של כמה אנשים מהפורוםםםם . .
תודיעוו לי אם משהו מתכוון לבוא ,
אוהתבת המוןןןןןן
איזו חמודה תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה חמודה😊
אם יצא להיות שם נודיע לך😊
חחח עם התגובה מעליי..
נשמע פיצוץ 😊
אבללללל אבל אבלללל בוביי
כל הכייף בטיילת זה לא רק זמרים
זה הקניותתת
וההוויי של שופינגג וטיול חחחח
😁
QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) איזו חמודה תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
ת' בובי 😊
הייתי כבר אצלכם בטיילת
אבל ת'אמת?
אין על הטיילת של אילת =)
לא אתם לא מבינייםם זה לא הטיילת הרגילההההה , מביאיםםם אנשים ממקומות שונים בארץ דוכנים וזה , בימים ברגילים אין את זה פהה .
תבואווווווווווו מתה לראות אותכםם !!!
למשך כמה זמן זה..?
אני כנראה מגיע בספטמבר לעכו.. 😊
חחח וואי וואיי צפתתתתתת איזה רחוק זהההה
איזההה באסההה שזה רחוקקקקקק , זה למשך שלושה ימיים היום כבר הלך חח אז נשארו שניים . .
בכיף הייתי באה
אבל רחוק לי מידי