זה מתחיל להשתפר?! או שרק נדמה לי ...?!
הלוואי שזה ישתפר ה' אני מתחננת תתן לי סימן
תראה לי שיש לי ממה לקוות עוד ..
ה' אנא ממך!
תן לזה לקרות בבקשה
תראה לי שכן יהיה אור ! :]
אני יאמץ את זה אולי " תני חיוך הכל לטובה 😊 "
תחזיקו לי אצבעות שמחר לקראת הצהרים זה יהיה חיובי והכל יהיה תקין!
בקיצור לא משנה למזה שייך..
פשוט תחזיקו לי אצבעות ותאחלו שיהיה לי טוב!
ו.. יש לי 17 נהנהנ 😊
אוהבת אתכם מדהימים !
לא יודעת על מה מדובר
אב מחזיקה לך אצבעות שמחר הכל יהיה תקין והכל ייסתדר בעזרת השם....
מחזיקה לך גם בידיים וגם ברגליים 😉
חח
ושמחה שמתחיל להשתפר ומקווה שימשיך ככה בלי עין הרע טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה או 5555555 חח שום בצל מה שבא לך...סלט ירקות מצדיי חח..
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) לא יודעת על מה מדובר
אב מחזיקה לך אצבעות שמחר הכל יהיה תקין והכל ייסתדר בעזרת השם....
מחזיקה לך גם בידיים וגם ברגליים 😉
חח
ושמחה שמתחיל להשתפר ומקווה שימשיך ככה בלי עין הרע טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה או 5555555 חח שום בצל מה שבא לך...סלט ירקות מצדיי חח..
איתה מאמי
חיוך חיוך וחיוך
מובן לך??????? יווופי!!
אם אני יראה כוכב שלישי
נבקש גם משאלה כלפיך
אוהבת! 😊
בוובייי שלי
אני לא יודעת על מה מדובר
אבל בעזרת השם זה יקרררה
אני מחזיקה לך אצבעות
חח את כל האצבעות שלייייייי
ממזלטובבבבבבבבבב ...17 קוולטתת?!?! חח 😂
אוהבת אותך נסיכתתייייי
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) לא יודעת על מה מדובר
אב מחזיקה לך אצבעות שמחר הכל יהיה תקין והכל ייסתדר בעזרת השם....
מחזיקה לך גם בידיים וגם ברגליים 😉
חח
ושמחה שמתחיל להשתפר ומקווה שימשיך ככה בלי עין הרע טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה או 5555555 חח שום בצל מה שבא לך...סלט ירקות מצדיי חח..
איתה מאמי
חיוך חיוך וחיוך
מובן לך??????? יווופי!!
אם אני יראה כוכב שלישי
נבקש גם משאלה כלפיך
אוהבת! 😊
למי השני?😊חח
בהצלחה מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) בוובייי שלי
אני לא יודעת על מה מדובר
אבל בעזרת השם זה יקרררה
אני מחזיקה לך אצבעות
חח את כל האצבעות שלייייייי
ממזלטובבבבבבבבבב ...17 קוולטתת?!?! חח 😂
אוהבת אותך נסיכתתייייי
איתך תמיד
ותאמצי את המשפט😊
QUOTE בוובייי שלי
אני לא יודעת על מה מדובר
אבל בעזרת השם זה יקרררה
אני מחזיקה לך אצבעות
חח את כל האצבעות שלייייייי
ממזלטובבבבבבבבבב ...17 קוולטתת?!?! חח 😂
אוהבת אותך נסיכתתייייי
איתתךךך ..
😊
כפרה על חופיתי😛
יהיה בסדר בובייי
אוההבת אותך
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) QUOTE (koka15 @ 13/08/2007) בוובייי שלי
אני לא יודעת על מה מדובר
אבל בעזרת השם זה יקרררה
אני מחזיקה לך אצבעות
חח את כל האצבעות שלייייייי
ממזלטובבבבבבבבבב ...17 קוולטתת?!?! חח 😂
אוהבת אותך נסיכתתייייי
איתך תמיד
ותאמצי את המשפט😊
מסכימה עם ליאור וברי. 😊