הלב שלי דופק כמו לא יודעת מה
בא לי לבכות
אני לא יודעת מה לעשות
12:43 הוא שלח לי את ההודעה האחרונה ולא ענה מאז
לא רבנו או משהו פשוט הפסיק לדבר
כבר עבר הרבה זמן
התקדרתי והוא לא ענה
מלא פעמים
ואז הוא חזר אליי
עניתי
והיה שקט
אני מפחדת שקרה לו משהו
עולים לי כל מיניי דברים לראש
אני מתקשרת ומתקשרת ואין תשובה
אמאלההה
דייי😢
מאמי לא להילחץ הם תמיד דרמתיים אולי הוא עצוב ורק רצה לשמוע את הקול שלך..אל תילחצי מאמייי הכל יהיה בסדר
מאמי אל תהיי לחוצה,
תירגעי.
אולי קרה משהו?
במי מדובר ?
ואל תלחצי סתם
אולי אין לו קליטה או שנגרה לו הבטריה [זה יכול חייג רגיל]
תירגעי זה גבר ראשון
ולכי שתי מיים
ותראי שהכל בסדר!!
QUOTE (מאוכזבת @ 12/08/2007) מאמי לא להילחץ הם תמיד דרמתיים אולי הוא עצוב ורק רצה לשמוע את הקול שלך..אל תילחצי מאמייי הכל יהיה בסדר
כהה או שנגמרה לו הסוללה או משהו
אל תלחצי מאמי
הוא הלך שניה למיטה ונרדם
ולא שמע את הטלפונים שלי
ואני בוכה פה
עכשיו הוא ענה לי ואני עדיין בוכה
אתן לא מבינות איך נבהלתי
חשבתי כבר קרה לו משהו או עשו לו משהו או לא יודעת מה
אם היה קורה לו משהו הייתי מתאבדת
מה כתבת מאמי?
משהו שיכל להעליב אותו או משהו בהודעה האחרונה?
דיברתם על דברים יפים? רגילים?
סתם נעלם לך??
אולי הוא סתם הלך רגע לאנשהו, השאיר תפלא,ף
יכולות להיות הרבה סיבות
תירגעי מאמי שלי
זה בטח כלוםם
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) הוא הלך שניה למיטה ונרדם
ולא שמע את הטלפונים שלי
ואני בוכה פה
עכשיו הוא ענה לי ואני עדיין בוכה
אתן לא מבינות איך נבהלתי
חשבתי כבר קרה לו משהו או עשו לו משהו או לא יודעת מה
אם היה קורה לו משהו הייתי מתאבדת
העיקר שלא קרה כלום והכול בסדר עכשיו. 😊
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) מה כתבת מאמי?
משהו שיכל להעליב אותו או משהו בהודעה האחרונה?
דיברתם על דברים יפים? רגילים?
סתם נעלם לך??
אולי הוא סתם הלך רגע לאנשהו, השאיר תפלא,ף
יכולות להיות הרבה סיבות
תירגעי מאמי שלי
זה בטח כלוםם
זה בסדר הוא ענה לי
ודברנו יפה סתם שאלתי מה הוא עושה
הוא ענה לי כולו אדיש ואני בוכה בפלאפון והוא באדישות שלו..:\
עברו לי סרטים בראש רציתי לסוע אליו מחר בבוקר
כבר ראיתי את עצמי אצלו בבית עם משטרה ואבמולנסים בבוקר..😢
והוא נרדם לו..
😯 😯 😯 (אוי אני מתה על הסמיילי הזה, נכון שהוא יפה?)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
😁
😁
😁
את מצחיקה.
אאאאאאאאאוויי מה עושהה לנו האהבהההההה 🙄 🙄 😂
את רואה?
להבא, תהיי רגועה יפהה,
הוא אוהב אותך
סרטים לא רצים מעצמם...
אני מתכוונת.. לא סרטים בראש שלך,
סרטים מהכוונה של להיכנס לסרט רע,
המצבים האלה..
לא קורים מעצמם..
את יכולה להיות רגועה
לא נתת סיבה ששומדבר יקרה
שומדבר לא יקרה 😊
אני לא מצליחה להרגע אלוהים ישמוררר
אורטללל דייי הכל בסדר הוא יישן לו במיטה בכייףףף
דיייייי
אז מי מסריט את הסרטים האלה עדי?
איןן לך ממה להילחץ מאמי
תחשבי טוב ..
QUOTE (koka15 @ 12/08/2007) איןן לך ממה להילחץ מאמי
תחשבי טוב ..
הכל ייסתדר כבר מאמי
אני כבר מתחילה להרגע קצת