למה כל פעם שאני רואה אותו הלב שלי מרגיש כמו אחרי מרתון
אוףףףף 😢 אני חייבת להוציא אותו מהראש שלללי
מאוהבת לא..
אני לא יכולה להיות
אני בקושי מכירה אותו
אבל הלב שלי שלו 😢
גלו'ש זה מי שאני חושבת ???
ואם כן עוד לא עשית בזה כלום ?
תנסי מה את כבר יכולה להפסיד ?????
כה מיכלי זה מי שאת חושבת
גאד דאמיט 😢
ראיתי אותו דרך האוטו..הוא היה ברחוב ככה שלא היה מה לעשות עם זה
=\
בלאכס
😯 😯
הידלקות קשה 🙄
מזה הכל מתחיל 😊
תני לעצמכם צ'אנס מאמי
תעשי צעדדד
אולי תנסיי מאמי
מה יש לך להפסידד
אין לי מה להפסיד...השאלה מתי אני אראה אותו פעם הבאה
אין לי לא מספר פלאפון שלו, לא אייסי,לא מסן
אני רואה אותו בערך פעם בחודשיים וזה תמיד אני רואה אותו במקרה..
אנחנו לא מסתובבים עם אותן חבורות, לא כלום
והאבסורד? הוא גר ברחוב שלי....משו כמו 4 בניינים, ואף פעם לא ראיתי אותו ברחוב
אוף 😢
כל פעם שאני רואה אותו נופל לי הלב במקום
אז פעם הבאה תעשי משהו
לא חבל ???
ניראה לי שכל הפגשיות האלה במדקה
אומרות משהו
יאלללה גלו'שש!!!!!!!
אני אומרת פעם הבאה כבר חודשיים בערך
מי יודע מתי אני אפגוש אותו
יש מצב גם הוא התגייס כבר
לא יודעת 😢
מאמי..מהקשר של חבר שלי ושלי הבנתי ששומדבר לא במקרה..הכל גורלי אם את רואה אותו הרבה פעמים אולי הגיע הזמן להשיג אייסי או מס' טלפון שלו ולעשות צעד..
מאמי את אוהבת אותו?!
תלחמיייייייייייייייי
אסור לך לוותר נסיכה שלי
לא משנה התגייס או לא
הוא גר קרוב אין סיבה שתסבלי ככה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תבברי, נסי
אל תתני לזה לחלוף...