מקווה שמחר אני יהנה,
בלי עצב רק שמחה,
זה הולך להיות יום עם מלא בגדים 😛
😁 😁
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) מה את עושה מחר?😊
חחח שופינג 😛
חח הייתה לי הרגשה
תהני בובהההה
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) חח הייתה לי הרגשה
תהני בובהההה
תודה מאמי 😂
פוצ פוצ?
תהני המוןןןןן מחר!!
ומחר בערב
לי ולך יש שיחה😛
חחח
אוהבת מלאאאא
לילה טובב
QUOTE (טוניטה @ 12/08/2007) פוצ פוצ?
תהני המוןןןןן מחר!!
ומחר בערב
לי ולך יש שיחה😛
חחח
אוהבת מלאאאא
לילה טובב
חחח תודה פיצ פיצ 😂
וחח סבבההההה 😊
לילה טוב,
אוהבת3>
😊
יאא קניות מגניב 😛
שאת חוזרת ספרי מה קנית..
לאב אותך מוצ'ו
אני מקווה שמחר יהיה יותר טוב
אוהבת אותך
תהני מאמייי
חחחחחח בהצלחה!!!!!!!! רק אושררר מחררר ליפזי!
אוהבת אותך......
תהניי מאמייי הכי כיף בעולם קניותתת זה מוציא את כל הדאגותת וכל מה שיש עם הראש!
אחחח שופינג שופינגגגג...
אנחנו כאלה בנותת חחחחח
איך אנחנו יכולות להיות מבואסות,
ללכת לשופינג- לקנות כמה דברים, ולהתעודד ?! להיות מאושרותת.!
חחחחחח 😊
פשוט עושה את כל המצב רוח!! 😁
תהנייייי בובה
ותקני דברים יפיםםם הא? 😊
מירב-אני אספר לא לדאוג😛
תודה מאמי.
אוהבת אותך.
בר-תודה מאמי,גם אני מקווה שיהיה יותר טוב😊
אוהבת אותך.
אור-חחחח😁
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך3>
גיא-תודה מאמי😊
ואתה צודקת😉
עדיפה-תודה מאמי😁
ואת צודקת במאה אחוז חעחחע😊
וכן בטח שאני יקנה דברים יפים😁
ישששש סוף סוף את קונה לי 😛
חחחחחח
תעשי חיייים ותשגעי את כל העולם מחר
והכי חשוב שתהני מכל זה
אוווהבת!!! 😊
QUOTE (--בובית--10 @ 12/08/2007) ישששש סוף סוף את קונה לי 😛
חחחחחח
תעשי חיייים ותשגעי את כל העולם מחר
והכי חשוב שתהני מכל זה
אוווהבת!!! 😊
חחחחחחח בכיף אני יקנה לך 😛 😛
חחחחחחחחחחח 😂
תודה מאמי.
אוהבת אותך מיכלי 😂