היי אני ליאור😊 נעים מאוד😊
תראה כל דבר הוא לטובה
ואני בטוחה שלמדת ממה שקרה לך
אז זה העבר שלך
ואתה לא מתכחש לו, וזה המ שטוב
תלמד מטעויות, זה הכי חשוב😊
QUOTE (oshri_Ok @ 13/08/2007) אח שלו גיבור (ומוכשר), אני כמו שאתה כבר יודע
קוראים לי אושרי, ואני בן 16 בעתיד הקרוב מאוד, ממבשרת, שליד ירושלים.
בקשר לסיפור שלך...
אתה מזכיר לי אותי.
גם אני מתפתה במהירות, במיוחד כשמעורבים רגשות.
אתה, וגם אני, צריכים ללמוד שאם היא רוצה אותנו,
אז גם אם באותה שנייה לא נילך, היא עדיין תרצה..
ואם לא, סימן שהיא לא רצתה אותנו ב א מ ת.
לאט לאט אתה תלמד איך לשלוט בעצמך... אבל וואלה מבין
אותך שזה קשה, במיוחד אחרי שכבר הייתם ביחד והיה ביניכם מעבר לסתם היכרות.
תשמע לי.. תצא, תהנה מהחיים האלו, למה חיים רק פעם אחת.
אם נועדתם להיות ביחד, היא עוד תחזור על ארבע.
ובפעם הבאה שאתה רואה אותתה, תגיד לעצמך "היה, ונגמר!".
תשכנע את עצמך בזה, ולאט לאט זה ייחלחל לתת-מודע שלך
וכבר לא תרצה אותה... קשה, אבל אפשרי.
שחחחק אותה, גבר 😊
שיהיה לך רק בהצלחחה..
מצטרפת מאמי רק שזה לא מזכיר לי את עצמי חח
כתבתי לך כבר ברוך הבא אבל אני כותבת שוב
תהנה אני מורן בת 16 וחצי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היי מותק 😊
אני דניאל .. בת 17 מנשר ..
קראתי את הסיפור שלך ,
ואיפושהוא הוא היה מוכר לי לצערי ..
העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך זה פשוט "לשכוח אותה" ..
בטח אתה צוחק עכשיו ואומר לך שאני סתם עוד איזה אחת מבין כל אלה שחפרו לך במהלך כל הזמן הזה ואמרו לך לשכוח ,
אז במה אני שונה?
אני אומרת לך שמנסיוני .. החיים קצרים מדיי בשביל לרדוף אחרי אובססיה, שלא שווה את החצי מבט שלך .
אתה פאקינג גבר .. בן 17 .. באמצע כל גיל הנעורים שנועד בשביל לעשות שטויות ולכייף .. לשכוח את העולם ולהרגיש על גג העולם..
מי היא שתיקח לך את זה מהידיים ?
אם תרגיש שמה שהיה בינכם נגמר,
תבין שהיא כבר לא תהיה שלך, גם אם היא תרצה , כי היא פשוט לא שווה אותך .
ואתה ממש לא שווה את כל המשחקים שלה . ממזמן אתה כבר סיימת לשחק במחבואים .
זה יהיה קשה ,
אבל יש לך פה אנשים שיתמכו בך, ויאהבו אותך .
ואני בינהם .
ברוך הבא לאתר ..
סליחה על החפירה,
והתמכרות נעימה .. (:
פז?=\
חחחחחחחחחח זה ממש הסיפור של מישו שאני מכירה כאילו אפילו הששששששששם
הכל אותו דבררררר הכל כולל הכל כולל האובססיות כולל החבר הטוב כולל החברה שלה...
כולל זה שאתה גר ברחובות ולמדת בקציר
אממ או שאני מתבלבלת?
ברוך הבא.
אני ליפז בת 14 מבת ים.
התמכרות נעימה😊
עילום שם חח לא הבנתי תשאלה...
לה קוראים מישל עם לא כתבתי אבל ניראלי שכתבתי...
ובקשר לקציר..למדתי שם רק כיתה ט' ליפני זה למדתי בברנר...
תשבע אתה מרחווובות חחחחח
וואי הסיפור שלך מזכיר לי מאווד את חברות שלי !!
ברוךה בא לאתר=]
לא בדיוק רחובות...אני גר בבילו שזה בעיקרון רחובות חח
את מרחובות?
ברוך הבא
ני מירב חולון בת 14 😛
ואוו אם זה מי שאני חשובת שאתה ...
אז אתה יודע שהגזמת פה יותר מדי עם הדמיונות .....
ברוך הבא והתמכרות נעימה
אני אושרית ,בקרוב 18 מקרית ים
תמיד פה 348668637
ברוך הבא מאמי..😊
התמכרות נעימה..
אני ריטה בת 15 וחצי מחיפה
אם אתה צריך משהו..: 265500690
ובקשר למה שקרה לך עוברים הלאה...😊
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) תראה כל דבר הוא לטובה.
ואני בטוחה שלמדת ממה שקרה לך, אז זה העבר שלך.
ואתה לא מתכחש לו, וזה מה שטוב. תלמד מטעויות, זה הכי חשוב😊
מסכימה עם ליאורי.
ואני ליאורה, בת 16 מרעננה.
התמכרות נעימה לך מאמי. 😊
אוהבת המון..
מואההה