QUOTE חופית
מה עכשיו למות מה??...
חס וחלילה חס ושלום!...מה קורה איתך חמודה שלי?
נכון יש אנשים רעים בעולם,אפילו יותר מיידי..
וקשה לקבל שקרים מאנשים קרובים אלייך או אפילו שפחות קרובים
אני מבינה כמה כואב לך
קשה כשאנשים משקרים
אבל בגלל אותם אנשים שמשקרים
את לא צריכה לעצור את החיים שלך
תביני
מחר יש לך יום הולדת
ואף אחד
פשוט אף אחד
לא שווה
שבגללו/ה תבטלי יום הולדת או תיהי עצובה בחיים לא מבינה אותי!?!?!?!?
מי זה שככה פוגע בך מי?
הוא עוד ישלם את תראי!..
הגלגל יסתובב והכול יחזור אליהם
את חייבת להבין מחר יום הולדת,היום היחיד בשנה שאת גודלת סוף סוף
תעלי את המצב רוח לפחות ל 24 שעות ומהר
זה כל-כך לא פייר שבגללם תיהי ככה
זה פשוט מעציב אותי כל-כך מאמי
את חייבת להבין שאף אחד
לא שווה ת'כאב שלך
כי הכול יחזור אליהם
אוהבת אותך נסיכתי
ותביני,יש לך יום הולדת
ואף אחד לא יהרוס לך!..
עם רגיי ..
אוהבת אותך 😊





