QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) חחחחחחחח עולם קטן
חייל חתיך?!
סתם כל חייל הוא מושלם ומדהים
לכי על זה חחחחחחח😉
מתה עלייך נשמה שלי
מזל טוב יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל חייל?
חח
חחחחחחח לאאא לא לאאאאאאאא 😯
אני מקוה שהיא לא התכונה לזה 🙄 😁
את מקווה שמי לא התכוונה למה...?
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) חחחחחחחח עולם קטן
חייל חתיך?!
סתם כל חייל הוא מושלם ומדהים
לכי על זה חחחחחחח😉
מתה עלייך נשמה שלי
מזל טוב יפיופה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל חייל?
חח
חחחחחחח לאאא לא לאאאאאאאא 😯
אני מקוה שהיא לא התכונה לזה 🙄 😁
את מקווה שמי לא התכוונה למה...?
שמורן לא התכוונה שכככככל חייל מושלם וחתיך.
אוי לא זה עצוב לחשוב שהיא אמרה את זה
יש אנשים כאלה רפש
גם החנונים של הכיתה
אלא עם הצמה
מתגייסים.
חחחחחחח
סתם סתם
אני אוהבת חנונים
אני אוהבת גם כאלה עם צמה חח כי אני אוהבת שיער ארוך
וחיילים זה אחלה...
חוץ מאלג'ירות חייתיים מסריחים חח
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) אני אוהבת חנונים
אני אוהבת גם כאלה עם צמה חח כי אני אוהבת שיער ארוך
וחיילים זה אחלה...
חוץ מאלג'ירות חייתיים מסריחים חח
חח איכס!
ולא לא דיברתי על כאלה עם שיער ארוך שעושים צמה
נו אלה
הצמי האלה
המגעילים
שיש להם גלח ומאחורה צמה כזו קטנה ודוחה
חחחחחחחחחחחחחח עדי ימצחיקולה!!
בסופו של דבר ניראה לי הם צריכים
להוריד את הצמה הזאתי אבל
😂 😂 😂
חחחחח רק בארץ את יכולה לפגוש מישהו מסוף העולם והוא יהיה קשור אלייך חחח
QUOTE (limaori @ 13/08/2007) חחחחח רק בארץ את יכולה לפגוש מישהו מסוף העולם והוא יהיה קשור אלייך חחח
חחחחח בדוגריי הא?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ..
הרגת אותי !!!! 😊
ואויויואואואויויואואואאו...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נחמד לך!!!!
QUOTE (עדייפה @ 13/08/2007) QUOTE (limaori @ 13/08/2007) חחחחח רק בארץ את יכולה לפגוש מישהו מסוף העולם והוא יהיה קשור אלייך חחח
חחחחח בדוגריי הא?
חחח ליאור ועדי
הוא לא קשור אליי
הוא רק חבר טוב של החתן
ואני בת דודה של הכלה [בע"ה]
אהה ואני לא גרה בארץ 😛
אני גרה בחו"ל
😁 😁 😁
QUOTE (_אורושה_ @ 13/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ..
הרגת אותי !!!! 😊
ואויויואואואויויואואואאו...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נחמד לך!!!!
חחחחח כן זה בגבול עם מצחיק ומווזר
נוו העולם קטן מה לעשות 😛