המון מזל טוב נסיכההה.. תמשיכי להיות מי שאת - כי את הכי מיוחדת ואת כ"כ מתוקה !
אוהבת אותך המון ומאחלת לך שגם אם קצת עצוב לך תדעי שתמיד אני פה בשבילך !
מקווה שאת מרגישה טוב ,
ובאאאאאמתתתת ,
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם .. שתמיד תדעי להפיק מזה את הטוב ותקחי מזה מה שנראה לך!!!!!!!!
המון אושר.. ובריאות.. שמחה.. ואהבה.. וכמובן הצלחה!!! ומזל!!!! 😊
אז..........
מזל טובבבבבבבבבבב מאמי שליייי !!!!!!!!!!
אוהבת מ-------ל---------א-----------------!
אור 3>
איחלתי לך המון מזל טוב כבר באשכול של ברי.. אבל .. :
באמת מזל טוב נסיכההההה ! אוהבת אותך כ"כככככככככככככככככככ ..
מואה ענקיתתת ומזל טובבב ... המון בהצלחה ורק אושר ועושר..
בריאותתת הכי חשוב! ממוווווואההה,
ורק שמחההההה 😊😊
חופיתוש...יפייפיהה...
המון מזל טוב נשמה!
שיהיה לך יום הולדת שמח!
תהני המון!!
שיהיה לך אושר עושר כושר ויושר וכמובן אהבה!!
שתשארי כמו שאת מדהימה ומקסימה
מאחל לך את כל האושר בעולם
מאחל את כל הטוב שאפשר לקבל...
מזל טוב ענקי נשמה!!
תגיידוו עוד מזלטוב 😊
חופה אני אוהבת אותך נסיכתיי
יש לך ד"ש מנועההה
חופיתושש מזל טובבב😊
אוהבתת המוןןן
ואיי ברכה יפה...😊
ועכשיו גמני רוצה...
חופיתוש שלי
יום הולדת 17
מאמוש אני אוהבת אותך את ילדה מקסימה לדעתי
ממה שהספקתי להכיר
ואני בטוחה שכל יום שרק נכיר יותר
זה רק ייחזק לי את הדעה.
מזל טוב מאמוש
שתזכיי לחיים ארוכים
בריאות,אושר,הצלחה..
כייף...הנאה..
כל מה שאת רוצה לאחל לעצמך בחיים..
שכל החלומות שלך ייתגשמו
וכל משאלות ליבך יתממשו במהרה
אני מאחלת לך גם להמשיך להיות חזקה
להתמודד עם כל מכשול
להתעלם מכל מה שרע
לפחות ליום הזה
לנסות להנות כמה שאת יכולה
לא לחגוג כי אולי זה קשה
אבל תנסי.
שולחת לך המון חיבוקים ונשיקות...
😍
ברי נשמה יפה שלי ?
את הכי מדהימה שיש בעולם
את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך!
תודה על הכל באמת
את היחידה שיודעת מתי לשמח אותי..
תודה יפה שלי
ולא נורא יהיה לנו עוד המן הזדמניות להפגש..!
תודה
תודה
אוהבת אותך נסיכה שלי.!
😂 😂
בנות מקסימות.. :
קורליי- תודה יפה שלי אוהבת אותך 😊
ליפזי- ביצבוצית שלי תודה ענקית על הכל אוהבת מלא..
boba123 - תודה חמודה😊 אריה זה טוב..
הודיה- תודה מתוקה שלי התעגעתי.. אוהבת אותך בובה..
מירבוש- לוביו יפתי.. תודה מאמוש..
אורוש- מדהימה שלי תודה על כל מילה אני ינסה להיות הכי מרוצה ביום הזה
תודה לך בובה.. אוהבת אותך מאוד!
שחרולה שלי
בר יפתי
קארינוש מדהימה
תודה לכן אוהבת אותכן בננות!
אורטללללייי את כזאאת מקסימה תודה מעבר ליום הולדת את מדהימה!
אוהבת אותך! תמיד!
וברי שליי לאביו אחות יפה שלי !!
ד"ש לנועה הממממממתוקה😊
תודה לכולם אתם הכי מקסימים בעולם באמת רק בזכותכם
יש לי חיוך על הפנים
תודה
ענקית
לכל
אחד
מכם!
אוהבת אתכם מקסימים שלי !!!
ואיי חופית מאמי ההודעה שלך יותר צבעונית משלי
חח
לאב יווו 😍
מזזזל טוב בווובה !
עדד 120...
אושרר אושרר ועושרר..
חופיתוווווווווווווש
יפה שללי שיהיה לך את היומולדת הכי שמח בעולם
את אחת הילדות המדהימווות כאן
ואני מקווווה שבחייייים לא תפסיקי לחחייייךךך
ותזכררריי שאני אוהבת אותתתתתתך כל כךךךךך !!!
מווווווווווווווווווואה 😊
חופהההההה שליייייייייי
אהוובתי ..
אני אוהבת אותך כ"כ
מזלטובבבבבבבבבבב
ונכון יהיו לנו עוד מלא מלא הזדמנויות
ואנייייייייייי יביא לך חייבווקי כזה ענקייייייי
ונשיקהההההההההה
תזזזזזזכרייייי שאני תמיד פה בשבילך בייב שלי
אוהבת אותך מלא מלא מלאאאאאאא
מאמי קודם כל זה מדהים.
את לא צריכה להגיד את מה שכתבת על הנעילה
בכזאת צורה. אני יודעת שעבדת על זה קשה
ואף פעם לא נעלתי דברים כאלה
מיזגתי את זה עם האשכול שלי
כמו שאני עושה תמיד
אלה חוקי הפורום ואם לא אני הייתי עושה את זה עכשיו
אופיר הייתה עושה את זה יותר מאוחר כשהיא הייתה רואה.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*