חחח אני יודעת שהכי מוזר לבקש :|
אבל אולי יש אנשים נחמדים שיש להם פקקים והם עוד לא הכניסו לאתר
והם ממש לא זקוקים להם
ויתנו לילדה מסכנה שמתה ללכת להופעה אבל אין לה מספיק 😢
מצטערת מאמי אין לי...:|
בהצלחה בחיפושים אחרי הפקקים 😁
חחחח איזה חמודה..
אין לי=\
מצטערתת!
חח מאמי יש עכשיו תקטע הזה שעונים על 2 שעלות קלות בטירוף וזוכים ב20.
זה מזהה מזה קל תעשי את זה.
תפתחי משתץמש תעני על שאלות ותזמיני.
ושניה אני אבדוק יש מצב שיש לי בחשבון אני אתן לך אותו
כן יש לי בחשבון שלי 12. תכתבי שם עוד 3 ותזמיני לך כרטיס בובה
האאאא אני רק מקווה שתצליחי לשנות טלפון אם יש כזה דבר כי שלי שמור שם הרי הזמנתי גם כרטיס (לא הלכתי בסוף :/ חח)
אממ אממ אממ
מקסימות תעשי מה שרשמתי לך קודם זה באמת באמת ממש קל
אני שולחת לך פרטי סיסמא ושם.
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא חמוווווווווווווווודה !#
תווווודה רבה ;]]
למה לא הללכת בסווף ? ....
תעדכניי אותיי אם הצלחת!!!!!!!!
אוף אי אפשר לשנות למספר פלאפון שלי ..
כי כבר יש לי חשבון עליו \=
😢
אבל יש מצב ישיגו לי פקקים (:
אמן אמן אמן אני מתתתתתה ללכת שוב !
עדי תודה רבה בכל מקרה מתווקה ;]
יש לדודה שלי
הם היו אמורים להיות בשבילי אבל בסוף אני לא נוסעת..
QUOTE (koka15 @ 12/08/2007) יש לדודה שלי
הם היו אמורים להיות בשבילי אבל בסוף אני לא נוסעת..
יא מאמי יש מצב איכשהו את כותבת לי תמספרים או משו ? ...