חברות נצלניות יש לי .
גועל נפש .
הכי חרא שאני לא יכולה לעשות כלום .
למה את לא יכולה לעשות כלום?! תדברי איתן!!
ותגידי להם בדיוק מה את מרגישה ומה הן ..!
שנינינה? מה אומרת החתימה שלך אני בתסביך
תדברי איתן..
תגידי להן מה שאת חושבת..
אולי את טועה בקשר אליהן.
או משהו..
ואם זה נכון שהן כאלו
שלפחות יהיו מודעות לזה !!
תעמידי אותן במקום..
רציתי לעשות את זה אבל שוב אני לא יכולה .
ואני לא יכולה לפרט פה למה אני לא יכולה .
חופיתי זה בדיחה אישית .
=\
בכל מקרה חשוב שתדברי איתן....
ואל תתבאסי בגללן..
חיבוקי3>
לא משנה מי אלה
תדברי איתן
תגידי להן כל מה שאת מרגישה וחושבת
אל תשמרי בבטן מאמי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח נצלנים...אלה האנשים הכי מגעילים שיש!