איך זה שבסוף
כמה שמצפים, ככה מתאכזבים
ואפילו יותר
אסור לצפות לשום דבר , מאף אחד !!!
אסור לשכוח את זה 😊
בסוף כוללם אותו דבר
אם בנים ואם בנות
מיום ליום אני פשוט מבינה את זה יותתר
חבל שלא תמיד זוכרים =/
אחח אנשים ...
אותה הרגשה..:\
אין לי בדיוק מה להגיד לך
אבל זה לא אמור לתקוע אותך במקום אחד
תמשיכי הלאה
כמה שזה קשה ובלתי-אפשרי
החיים ממשיכים
ואנחנו איתם
לקח לי להבין משהו כמו 3 שנים
שלצפות זה לא משהו טוב
צריך לדעת שהכל נעשה לטובה
ולא להתכזאב
כי מה שצריך לקרות יקרה!!
ומה שלא פשוט לא יקרה . . .
את תהיי חזקה ותצליחי להתגבר
תמיד פה בשבילך! [[=
גמני חושבת כמוך..!!
תמיד אבל תמיד אני מצפה יותר מדיי לדברים ובסוף אני מתאכזבת..
ואני אף פעם לא לומדת לקח..!
וכולם אותו חרא..
אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו ולא על אף אחד בחיים האלה
אוהבת אותך!
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) גמני חושבת כמוך..!!
תמיד אבל תמיד אני מצפה יותר מדיי לדברים ובסוף אני מתאכזבת..
ואני אף פעם לא לומדת לקח..!
וכולם אותו חרא..
אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו ולא על אף אחד בחיים האלה
אוהבת אותך!
איתה^^^ 😊
QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) אותה הרגשה..:\
אין לי בדיוק מה להגיד לך
אבל זה לא אמור לתקוע אותך במקום אחד
תמשיכי הלאה
כמה שזה קשה ובלתי-אפשרי
החיים ממשיכים
ואנחנו איתם
תמשיכי בחיים
בהצשך צריך ליהיות טוב
QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/08/2007) איך זה שבסוף
כמה שמצפים, ככה מתאכזבים
ואפילו יותר
אסור לצפות לשום דבר , מאף אחד !!!
אסור לשכוח את זה 😊
בסוף כוללם אותו דבר
אם בנים ואם בנות
מיום ליום אני פשוט מבינה את זה יותתר
חבל שלא תמיד זוכרים =/
אחח אנשים ...
מזדהה איתך כל כך!
QUOTE (hofit189 @ 12/08/2007) QUOTE (ילדהמשומשו @ 12/08/2007) איך זה שבסוף
כמה שמצפים, ככה מתאכזבים
ואפילו יותר
אסור לצפות לשום דבר , מאף אחד !!!
אסור לשכוח את זה 😊
בסוף כוללם אותו דבר
אם בנים ואם בנות
מיום ליום אני פשוט מבינה את זה יותתר
חבל שלא תמיד זוכרים =/
אחח אנשים ...
מזדהה איתך כל כך!
😢
מאמי לפעמים האנשים שהכי
מצפים מהם מאכזבים אותך...
צריך לצפות ולסמוך השאלה על מי
וממי...
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איי מאמי מכירה את ההרגשה
"גודל הציפייה כגודל האכזבה"
תמשיכי הלאה..תבליגי...
QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) איי מאמי מכירה את ההרגשה
"גודל הציפייה כגודל האכזבה"
תמשיכי הלאה..תבליגי...
אחד המשפטייםם...
צריך לדעת מי חבר באמת ועל מי לסמוך...
QUOTE (עדייפה @ 12/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 12/08/2007) איי מאמי מכירה את ההרגשה
"גודל הציפייה כגודל האכזבה"
תמשיכי הלאה..תבליגי...
אחד המשפטייםם...
צריך לדעת מי חבר באמת ועל מי לסמוך...
משהו שקשה לדעת...
יש כאלה צבועים
שבשביל להשיג משהו הם החברים הכייי טובים..:\
^ כן
ומה שעצוב ?
שאני רק מגלה שאי אפשר לסמוך על אףףףףף אחחחדד
אין לבחור מישהו
כולם דופקים אותך בסוף
כל אחד אם הוא יצטרך משהו
פתאום הוא ידע לבוא ולהיות הכי חמוד בעולם
אבל שהוא לא צריך כלום ? פפחח
וזה ככה בהכוווול
לא דווקא כמו מה שעכשיו רשמתי
כל מה שתצפה לו יותר מידי ? תקבל בדיוק ההפך
אני רק צריכה לדעת לזכוווור אתזה
כי גם לי יש תבעייה של לשכוח ולסלוח מהר מידי
ונממממממממאס 😊