פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש איזה עצוב זה......

איזה עצוב זה...

✍️ OrtalBe 📅 12/08/2007 17:28 👁️ 301 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני מרחמת על דודה שלי
שהבן שלה נפטר..מה שאמרתי לכם על בן דוד שלי..
שבסוף זו לא האליפסיה שלו אלא פשוט לא קם בבוקר
דברנו איתה איזו מסכנה היא
כל הזמן בוכה"מי יריב על המקום לשבת ליידי?"
יש לה 2 ילדים קטנים ואחת גדולה
ו2 הקטנים תמיד רבים מי יישב ליידה
עכשיו יש לה רק אחד קטן...
זה כל כך לא מבון לה
איך הוא לא התעורר בבוקר
אח שלו הקטן ביקש לשכב לישון ליידו באותו לילה..שהוא לא קם..
הוא נשכב ליידו כי הם שחקו במחשב עד מאוחר בלילה
בבוקר הוא בא לאמא ואבא שלו בבוקר ואמר להם"אנשים כחולים שהם יישנים?"
מסכן...לא הבין
האבא טס לחדר וניסה להחיות אותו הוא עשה לו הנשמה למרות שהוא היה כבר במצב רע מאוד..
שאי אפשר להציל...
אבל הוא ניסה בכל זאת למרות שלא היה טעם...
האבא היה בקבע
עד עכשיו
סוף סוף נגמר לו הקבע והוא יכול להנות מהילדים שלו...להנות איתם בשאר החופש..
הוא אומר שהוא לא היה איתו מספיק הוא מרגיש חסר..מסכן..
אני לא יכולה יותר זה כל כך עצוב...
מוות אכזר
ילד בן 13 כבר רגילים אליו מתרגלים יש תחביבים עיסוקיים רצונות
זה חלק חסר מהחיים שפשוט נעלם ולא יחזור
הלך לישון שיינה עמוקה עמוקה...:\
בטח כבר חפרתי לכם עם הנושא הזה
סורי...:\הייתי חייבת להוציא את זה... 😊
אני מבינה כמה זה עצוב אבל את חייבת להיות חזקה
החיים ממשיכים ואת חייבת לנסות להמשיך גם
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני תמיד פה גם בפרטי..
QUOTE (may1231230 @ 12/08/2007) אני מבינה כמה זה עצוב אבל את חייבת להיות חזקה
החיים ממשיכים ואת חייבת לנסות להמשיך גם
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני תמיד פה גם בפרטי..
תודה מאי מאמיאני משתדלת להיות חזקה כמה שאפשר
אין ברירה...
אבל זה כל כך עצוב
זה קשה..זה כבד כל זה..נמאס..:\
מאמי לא חפרת..זה בסדר וזה טבעי לפרוק כל פעם..!!
אתם צריכים עכשיו להיות עם המשפחה כמה שיותר ולתמוך
בסוף מבינים שאלה החיים ופשוט צריך להמשיך..
אין ברירה אחרת..
וזה שאח שלו הקטן ישן איתו..זה אומר משו מה'..
אוהבת אותך המון מאמי..!
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) מאמי לא חפרת..זה בסדר וזה טבעי לפרוק כל פעם..!!
אתם צריכים עכשיו להיות עם המשפחה כמה שיותר ולתמוך
בסוף מבינים שאלה החיים ופשוט צריך להמשיך..
אין ברירה אחרת..
וזה שאח שלו הקטן ישן איתו..זה אומר משו מה'..
אוהבת אותך המון מאמי..!
כן..שהם היו יותר קטנים הם ישנו יחד אבל אמרו לי שכבר כמעט שנה יש לאח הקטן חדר משלו
והפעם הוא ביקש מאמא שלו לישון עם אחיו הגדול
והאמא אמרה רק עם האח הגדול יסכים
והאח הגדול אמר שאין לו בעיה ואפילו רצה שהוא יישן איתו
הלילה האחרון שלהם ביחד..
אורטל מאמי?
תהיי חזקה מאמי.

אני תמיד פה בשבילך תמיד.
תודה ליפזוש שלי...
אוהבת אותך..
מצטרפת לכולן מאמי
חייבים לדעת ללמוד לחיות
עם הכאב הזה😢
אוהבת אותך ואם את צריכה משו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (עדידוש-177 @ 12/08/2007) מאמי לא חפרת..זה בסדר וזה טבעי לפרוק כל פעם..!!
אתם צריכים עכשיו להיות עם המשפחה כמה שיותר ולתמוך
בסוף מבינים שאלה החיים ופשוט צריך להמשיך..
אין ברירה אחרת..
וזה שאח שלו הקטן ישן איתו..זה אומר משו מה'..
אוהבת אותך המון מאמי..!
תהיי חזקה!

תמיד פה בשבילך
מצטרפת לכולםם
תיהיי חזקהה

אוהבת מלאא
ותמיד פה
אני האחרונה שיכולה לעודד אותך 😊
בדיוק אבל בדיוקקקק מה שקרה לדוד שלי הלך לישון ולא קם והינה שנה אנחנו בלעדיו 😢 😢
דודה שלי נסתה לעשות לו הנשמה אבל שום דבר לא עזר ואני ידעתי שהוא ימות חלמתי את זה
אוחחח רק עם יכולתי להיפרד ממנו 😢

תמיד פה בשבילך גם עם זה קשה לי לעודד עם המקרה הזה אבל כל דבר אני פה
תיהיי חזקה והם שומרים עלינו מלמעלה
348668637

יא מאמי..מה קרה..?!
הוא פשוט לא קם..?!
😢
איזה עצוב..וועליה..
אני לא ממש יודעת מה להגיד במצבים האלה..!!
אני רק יודעת שבע"ה יהיה טוב!
ואנני בטוחה שטוב לו שם למעלה..!
תמיד פה בשבילך מאמי !
אוהבת אותך !
ואיי אלוהים ..
את חייבת להיות חזקה מאמי
תודה בנות

אין אין אי אפשרלהבין את זה אי אפשר להבין למה
למה הוא לקח אותו ככה ילד בן 13 עם מלא חלומות,מחונן רצה לעשות תואר בגיל כזה,לקנות מניות מהכסף של הבר מצווה שהייתה צריכהלהיות לו 3 ימים אחרי שהוא נפטר..
אי אפשר להבין למה!!!!!!!!!!!!!!!
ואיי זה כל כך כואב
אני משתתפת בצערך!
כל כך לא מובן איך דברים כאלו קורים
אני כאן בשבילך תמיד!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך