לא יודעת למה
אבל אני ממרגישה
ממש זוועה
יש לי סחרחורות
בחילות
חולשה מטורפת
יאו
ממש רע לי..אוף
😢 😢
והרגשה מוזרה ביותר
נקווה שזה יעבור ...
יאא מאמי
תשכבי לנוח
תאכלי משהו
ותשתי המון מיםם
ואם זה לא עובר
לכי לרופא
תרגישי טוב נסיכה!!
אוהבת מלאא
רגיינושששש
אולי לא שתית מספיקק
לכיי לשתות
תנוחי קצת ..
תבלעי כדורר
את חייבת לשמור על עצמך
אוהבת אותךך
רגינה מאמי?
תקחי כדור,
לכי תעשי מקלחת זה ירענן אותך,
ולכי לנוח😊
או שהכי עדיף לכי לרופא,
שיראה מה יש לך.
אולי ההרגשה הרעה?
זה מלחץ או משהו כזה.
תרגישי טוב מאמי.
אוהבת אותך.
😊
מאמי תשתי הרבה מייים
אולי התייבשת קצצת
תאכלי איזה משו קטן כדי לרענן את הגוף
ולכי לנוח
אל תעשי יותר מידי דברים
תרגישי טוב יפה שליי!!
תודה חמודות...
אני שותה מלא
מהבוקר כבר שתיתי ליטר וחצי..
ואלכתי אבל בקטנה,לא מסוגלת הרבה
מקלחת אני פוחדת לבד,
אני עם אחותי
כשאימא תבוא,תשמור עליי,
אני פוחדת להתעלף או משהו
תודה על הדאגה!
מאמי שלי תרגישי טובב..!!
גמני כמוךך..
ישנתי תוך כדי שינה אני מרגישה רעששש חזקקקק..וכאילו מתפוצץ לי הראש..
יש לי מה זה סחרחורות
קמתי הלכתי לחדר של אמא שלי כמעט נפלתי והחזקתי בקיר כדי לא ליפול..וראיתי שחור
😢 אוףף..מה יש לנוו...שיעבור כבר
אתמול היית בים לא?
אולי בגלל זה
תנוחי קצת מאמי
עדי מאמי,תרגישי טוב..אוהבת אותך!
אורטל בסוף לא הייתי בים
אלא בקניון הזהב ואז אכלתי בבורגרנץ' כנראה
היה משהו לא טוב,
לא יודעת
יעבור בעזרת השם
כנראה זה המזג האוויר או משו..זה משפיע..
אני הייתי בים אבל שהיה כבר קר..לא היה חם..
גם מקודם אמא שלי עשתה לי סלט פירות ושמה סוכר..
כדי שאני יאכל משו כי אני בקושי יכולה להכניס משו לפה..
והיה לי מה זה צרבתת..עד עכשיו..אוףף..!!
חח רגי..איך נכנסתי לך לשיחהה שלך פה
יאאא מאמי שלי אולי תלכי לרופא?
תהיי חזקה הכל יהיה בסדר
אוהבת אותך הכי בעולם נסיכה
תקחי כדור, תעשי מקלחת טובה,
תשתי מים, תאכלי משהו שיתן לך אנרגיה
ואני שולחת לך חיבוק ונשיקה ענקית
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה חמודות
ארגיש טוב יותר
וכבר מרגישה קצת יותר טוב
ועדי?
לא נורא,מרשה לך...😁 תכנסי לשיחה 😊
אוהבת מלא 3>
חח חמודה..!!
תגידי לקחת כדור..??
אני לקחתי וזה עזר לי קצת..יש לי פחות סחרחורת..
לא קראתי תגובות של אחרים
אבל מאמי שתי הרבה מים
ותאכלי פירות 😛
ותרגישי טוב
אוווהבת אותך! ((=
תאכלי מאמי !!!!!!
תשתי הרבה מ-י-ם!!!
תעשי מקלחת קרה..!
ותנוחיי הרבההההה !
מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו !!
אוהבת אותך !!!!!!!!!