שמעתי תשיר הזה ..
אצלו , והרגשתי שהוא אומר את זה עליי
כי זה ממש מתאר את מה שהיה לנו
אני הפסדתי אותו בגגלי .. בקיצור תקראו תשיר תבינו זה ממש ממש מתאר הכל
במקום שאני יספררר
ניזכר אני בענייך ועוברות בי זיכרונות
איך היינו מבלים יחדיו בלילות
ניזכר אני בענייך ועוברות בי זכרונות
איך היינו מבלים יחד בלילות
אני הבטחתי לך את עולמי,
אני נתתי לך את נשמתי,
אך ילדה לא רצית קשר רציני
את רצית שנהיה רק ידידים
אך ילדה בליבך את טועה
את הרסת אהבה כה גדולה
שאמרת שאותי את לא רוצה
יום יבוא ותביני ת'אהבה.
תזכרי את היום שאותי לא רצית
אך עכשיו את בוכה, את ידעת שטעית
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא יצא
לך זולגות הדמעות וכואב בלב
תיראי ילדה איך הגלגל יסתובב
ופגע לך עמוך בתוך הלב
את אליי מתקשרת ואומרת שמצטערת
אך אומר לך זה ניגמר כי יש
לי כבר אהבה אחרת,
אז גרמת לי סבל בנשמה
תביטי לאחור תביני זאת ילדה
אך היום הכל השתנה
את עכשיו בוכה ואותי רוצה
בענייך ילדה זולגות דמעות
תביני לא יעזור לך עוד סליחות
כי ילדה זאת כולם יודעים
שעל טעויות משלמים
תזכרי את היום שאותי לא רצית
אך עכשיו את בוכה, את ידעת שטעית
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא יצא
לך זולגות הדמעות וכואב בלב
תיראי ילדה איך הגלגל יסתובב
ופגע לך עמוך בתוך הלב
תזכרי את היום שאותי לא רצית
אך עכשיו את בוכה, את ידעת שטעית
אמרתי לך נשמה בואי ננסה
אך את אמרת לי שזה לא יצא
לך זולגות הדמעות וכואב בלב
תיראי ילדה איך הגלגל יסתובב
ופגע לך עמוך בתוך הלב
זה היה אתמול :|
ודיברנו לפני חודש בערך והוא אמר לי
היינו יכולים להיות ביחד אבל את לא רצית אותי
וכל מיני כאלה ..
ואמרתי לו שזה לא נכון
בקיצור , כיום אחרי כמה ימים שראיתי אותו וקרו הרבה דברים
אני מרגישה אליו משהו ..
זה לא שהוא לא ניראה טוב..
הוא ניראה ממש מצויין וטוב בהרבה יותר
הוא חתיך ..אבל היה משהו אחר שהפריע :|
בקיצור , סתם ניזכרתי
זה כזה חסר חשיבות , לא חייב להגיב
*פריקה *
נשמה שליי לא יודעת על מה בדיוק מדובר
מקווה לדעת היום😊
אבל בחיים אל תבואי ותאשימי רק את עצמך
לכל דבר צריך שניים!
בכל מצב אני איתך תמיד
ואוהבת אותךךך המון המוןןן
QUOTE (limaori @ 12/08/2007) נשמה שליי לא יודעת על מה בדיוק מדובר
מקווה לדעת היום😊
אבל בחיים אל תבואי ותאשימי רק את עצמך
לכל דבר צריך שניים!
בכל מצב אני איתך תמיד
ואוהבת אותךךך המון המוןןן
חח ליאורי שלי
אולי יש שתיים ..
אבל חח פה אני אשמה אני יסביר לך כבר היום את תביני
תודה בוביי שלי
אוהבת אותךךךךךךךךך!
ברי שלי?!..
הדבר האחרון שאני רוצה זה שיהיה לך רע
תעשי את הדברים שיעשו אותך מאושרת
אם יש דברים שמכאיבים לך
תשני את זה,
אל תתני לאותם הדברים להרוס אותך
ואם את אוהבת,מה רע?
תלחמי עליו לא?..
מקווה שהכול יסתדר,האמת כבר מסתדר
רק צריך להאמין בזה
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) ברי שלי?!..
הדבר האחרון שאני רוצה זה שיהיה לך רע
תעשי את הדברים שיעשו אותך מאושרת
אם יש דברים שמכאיבים לך
תשני את זה,
אל תתני לאותם הדברים להרוס אותך
ואם את אוהבת,מה רע?
תלחמי עליו לא?..
מקווה שהכול יסתדר,האמת כבר מסתדר
רק צריך להאמין בזה
אוהבת אותך
אני עושה את הדברים שעושים אותי מאושרת מאמי(:
אני לא נותנת לשום דבר להרוס אותי
יש תקופות קשות אבל גם הם עוברות ..
רק צריך להיות סבלני
אני אוהבת , אבל האהבה הזאת הפכה לאהבה חד צדדית ..
לפחות אני מרגישה ככה
אחרים שרואים את זה אחרת מבחוץ אומרים שזה לא נכון
ושהוא מרגיש אליי משהו
אני לא רוצה להוריד יותר מדיי מהכבוד שלי
להילחם ? לפעמים זה כבר מתיש
לנסות לנסות ולנסות
וכלום לא יוצא מזה :|
הכל יסתדר 555555
אני שמחה יותר(:
אוהבת אותך בובההההה
תעשי מה שאת יודעת לנכון ברי,
רק תיהי מאושרת.(=
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) תעשי מה שאת יודעת לנכון ברי,
רק תיהי מאושרת.(=
אוהבת אותך
😊
תודה יפיופה
אוהבת אותך מלאאאאאאא
מאמי את בנאדם
כולם טועים לפעמים
אל תוותרי אם את עדיין אוהבת
אוהבת אותך יפה שלי
ותמיד פה בשבילך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 12/08/2007) מאמי את בנאדם
כולם טועים לפעמים
אל תוותרי אם את עדיין אוהבת
אוהבת אותך יפה שלי
ותמיד פה בשבילך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני ..
כמה שאני מנסה לא לוותר
ולהמשיך להילחם
אני מפחדת להפגע
כי כמו שאמרתי מקודם
אני אוהבת , אבל האהבה הזאת הפכה לאהבה חד צדדית ..
לפחות אני מרגישה ככה
אחרים שרואים את זה אחרת מבחוץ אומרים שזה לא נכון
ושהוא מרגיש אליי משהו
אני לא רוצה להוריד יותר מדיי מהכבוד שלי
להילחם ? לפעמים זה כבר מתיש
לנסות לנסות ולנסות
וכלום לא יוצא מזה :|
אוהבת אותך בובה תודהה