QUOTE (galush123 @ 26/08/2007) זה לא המצאה ^^
זה פשוט אימייל שמסתובב 4 שנים כבר ברשת..
הדבר הזה קרה בשנת 2003
פעם הבאה עוד מעל 200 שנה..
ככה שאל תצפו..
זה קורה פעם במלא זמן..
סורי על הביאוס חח
האמת שאני חושבת על זה
אני בכלל ראיתי כתבה במאסן
אז לא יודעת , אני בכל זאת ייביט לי לשמייים היום
בתקווה למצוא משהו חדש 😛
אז יהיה או לא יהיה????????????????????
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
QUOTE (karnusha_167 @ 27/08/2007)
QUOTE (בוובי308 @ 27/08/2007)
QUOTE (Kariniiii @ 27/08/2007)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433797,00.html
איזה באסה ..
רציתי לראות 😕
תודה מאמי
אווף כן גם אני רציתי
אוףףף חחחח רציתי לראותת =(((
אופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
איזה באססססה
איתתתתתתתתתתתתם :|
בעעע 😠
QUOTE (may1231230 @ 27/08/2007)
QUOTE (karnusha_167 @ 27/08/2007)
QUOTE (בוובי308 @ 27/08/2007)
QUOTE (Kariniiii @ 27/08/2007)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433797,00.html
איזה באסה ..
רציתי לראות 😕
תודה מאמי
אווף כן גם אני רציתי
אוףףף חחחח רציתי לראותת =(((
חחח ובכל זאת יצאתי להתסכל.. ולא היה ירח אחד😢
מה נישאר לקוות שאני יחייה עד השנה הזו חחחחחחחחחחחח 😉