יש לי סחרחורות של החיםםםםםםם
הראש מסתובב ליייי
ויש לי בחילותתתת רצחח כאילו עוד שנייה אני מקיאה
היום נגיד חברה שלי הרימה אותי על הגב שלה..
כשהורידה אותי ראיתי הכל שחור והיה לי סחרחורותת..
בקושי הצלחתי ללכת..
אוףףף..מה יש לייי..
אני מקווה שזה יעבור ליי..
אני גם אנמית אז בכלל..
אוףף..שונאת את זה😢
יאלה מאמי
אמרתי לך את חייבת לשמור על עצמך טוב טוב טוב
זה לא מצחיק
לכי לרופא,תבדקי את עצמך
תעשי בדיקות דם
ותרגישי טוב
אוהבת
לכי לאכול עכשיו..
אמרתי לך!! זה חשובבב!!
ולכי לרופאה מחר,
תשאלי אותה לגבי כדורי ברזל או תפריט מרובה ברזל..
(אנמציה=חוסר ברזל בגוף..)
חח מה לאכול?בשעה כזאת?
אני אקיא..
עשיתי בדיקת דם לפני כמה זמן
היא אמרה שיש לי אנמיה
אבל לא משו רציני
אז לא התייחסה לזהה://
גם כשלי היה אנמיה, לא התייחסו בהתחלה,
כי זה סתם היה קטן ממש..
ולא תמיד אפשר לטפל בבעיה כשהיא כ"כ שולית..
אבל עכשיו תחזרי אליה..
תראי מה היא תגיד.
ותאכלי משו קטןן!
או שתעופי לישון!!
בוביי
לכי תישתיייי
תנוחי קצת..
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך
תנוחיייייייייייי לכי תנוחי במהרה !
ותשתי הרבה מיים ממאמי
תרגישי טוב דידהה
מאמי בקשר לאנמיה, תקחי כדורים
ואולי לא שתית מספיק
לשתות ולנוח הרבה
תרגישי טוב מאמי
טנקס חמודות..!
ובוקר טוב..
הבטן התחתונה מתפוצצת לי רצצצחחח..!!
ויש לי קצת כאבי ראשש..
ודקירות בבטן..😢
אוףף..שונאת את זהההה