אני מרגישה עולם ריק
שאני פשוט חיה ללא מטרה
לא יודעת לאן להמשיך עם עצמי
הנה שנה אחרונה אני לומדת
מתגייסת..וזהו יוצאת לחיים האמיתיים
ומה הלאה?!
אני כל יום חושבת מה לעשות עם עצמי
ואני פשוט לא יודעת!!
אני מרגישה שאין לי מטרה בחיים האלה
שואלים אותי מה אני רוצה לעשות שאני אהיה גדולה
לא..שאני לא אהיה גדולה..אחרי הצבא..
ואני פשוט לא יודעת!
אומרים לי שאני כבר צריכה לחשוב על זה
ולתכנן תעתיד שלי..יש הרבה כאלה
ואני לא מוצאת את עצמי פשוט
כאילו אני סתם חיה..עוד אדם בחיים האלה
כאילו אני לא מועילה בכלל
אני לא יודעת איך להמשיך בחיים
אני מפחדת בסוף להתקע בלי לעשות כלום
איך אני פותרת את זה!?
איך אני ממשיכה את העתיד שלי?!
איך אני מוצאת את זה בכלל?!
עדיף כבר למות ואפחד לא ירגיש
כאילו אני לא קיימת
מה אני עושה עם עצמי
אני כבר בת 17..!!
אני אמורה להתחיל לתכנן את העתיד שלי
זהו..עוד שנה..ואני עצמאית..יוצאת לחיים
בלי שום מטרה😢
מה למות?.
בשיא של השיא,כשאת מתחילה ת'חיים האמיתיים?..
נכון כרגע את לא יודעת,לא בטוחה,מרגישה משונה
אבל זה לא אומר שהעולם ריק
יש לך עוד שנה עד הגיוס,
שנה שלמה להחליט מה את רוצה להיות
יש לך גם את השנתיים בצבא
אולי בצבא תמצאי כיוןן מעניין
אף אחד פתאום לא מכריח אותך
למצוא מקצוע ולהתחיל לעבוד בו
יש לך זמן
תחשבי בסבלנות,לאט,בלי למהר
להחליט על העתיד יש לך עוד זמן
מה את רוצה כבר חתונה?... 😊
מאמי הכול יבוא לאט לאט
העיקר לא לטעות,ואם כבר,
לתקן טעויות בדרך
יהיה בסדר מותק
בלי לחץ
אוהבת אותך
וואי, עד לפני כמה חודשים, ממש ממש ממש הזדהתי איתך.
אפילו עדיין, יש לי ימים שאני מרגישה שאין לי מטרה בחיים,
ושאני סתם זורמת לשומקום..
אבל זה משתנה בצבא/שירות לאומי (ולא, אנלא משווה..)
פשוט בשניהם מתבגרים ממש..
ואז, אחרי שמתבגרים ממש, וכבר יודעים פלוס מינוס מי אתה באמת,
אז כבר יודעים בערך למה אנחנו שואפים..
וככל שמתקרבים יותר למימוש המטרה הזו,
המטרה משתנה, ומתעצבת יותר..
ועם הזמן, תוך כדי שגדלים,
לומדים מה השאיפה שלנו.
אבל ביינתים, את לפני ההתחלה של השאיפה הזו,
וזה נורא מתסכל.
אז את יכולה להתחיל לחשוב מה הכשרונות שלך,
מה את אוהבת, ולהתחיל לחשוב על מטרה..
המטרה הכללית, המרכזית של החיים,
תתחיל להתעצב לך בצבא..
ואגב, עד המטרה הסופית- כללית- מרכזית,
יש עוד מלא תחומים שצריך להציב להם מטרות..
תחומים שיותר נוגעים למציאות העכשווית שבו את חיה..
ביינתים תתמקדי בהם יותר.
כמו- הלימודים, חיי חבר'ה וכאלו..
(ושנה הבאה- תטפחי אותי😊 קחי אותי כמטרה😊)
בהצלחה😊
מאמי אני לא חושבת שאת צריכה להיות בלחץ
אני בטוחה שיש עוד מליון נערים כמוך שעוד לא יודעים מה מטרתם בחיים
אני אחת מהם!
את כולה בת 17
יש לך כל כך הרבה שנים לפניך [טפו-טפו-טפו]
תסיימי את השנה האחרונה שלך עם ראש שקט
בלי הרבה מחשבות על העתיד
יש לך עוד הרבה זמן לסבול אותו
תהני מכל רגע שיש לך כל עוד את בבצפר.. את עוד תתגעגעי אליו
נצלי אותו עד הסוף
לעתיד.. תני לו זמן
כשתהיי מוכנה לחשוב על העתיד זה יבוא לך לבד
בינתיים תהני מהגיל שלך..
את עוד לא צריכה לבנות לך עתיד
תהני ממה שיש לך עכשיו
יותר מאוחר זה כבר לא יהיה
אני לא מאמינה שאת רוצה להיות גדולה כבר עכשיו
את עוד תשתני כל כך בצבא.. ויעברו עליך הרבה דברים
את תתבגרי ותחשבי אחרת
תתעצבי שם.. כשזה יגיע.. תחשבי על העתיד שלך
על מה שאת רוצה לעשות עם עצמך
כן צודקות אבל אני חושבת שאני צריכה להתחיל לשאוף למשהו בחיים..
לתכנן לעצמי פחות או יותר לאיזו מטרה אני רוצה להגיע
אבל אני פשוט לא יודעת כלום..פשוט כלום!!
בסדר אני צעירה..אני צריכה להנות
אבל פחות או יותר לדעת מה אני רוצה להיות
אבל גם זה אינלי!!
אני מתחרפנת מזה כברר..!
גם בצבא אני לא יודעת מה אני רוצה להיות
תמידד אבל תמידדד..לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי בחיים
אפילו בבצפר..הדבר הכי פשוט..מגמה..
לא ידעתי איפה להיות ומה אני רוצה
ובסוף שמו אותי במב"ר..בלי שאני ארצה
אף פעם לא הייתה לי מטרה בחיים..!
QUOTE (רגייי @ 12/08/2007) מה למות?.
בשיא של השיא,כשאת מתחילה ת'חיים האמיתיים?..
נכון כרגע את לא יודעת,לא בטוחה,מרגישה משונה
אבל זה לא אומר שהעולם ריק
יש לך עוד שנה עד הגיוס,
שנה שלמה להחליט מה את רוצה להיות
יש לך גם את השנתיים בצבא
אולי בצבא תמצאי כיוןן מעניין
אף אחד פתאום לא מכריח אותך
למצוא מקצוע ולהתחיל לעבוד בו
יש לך זמן
תחשבי בסבלנות,לאט,בלי למהר
להחליט על העתיד יש לך עוד זמן
מה את רוצה כבר חתונה?... 😊
מאמי הכול יבוא לאט לאט
העיקר לא לטעות,ואם כבר,
לתקן טעויות בדרך
יהיה בסדר מותק
בלי לחץ
אוהבת אותך
מצטרפת ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) מה למות?.
בשיא של השיא,כשאת מתחילה ת'חיים האמיתיים?..
נכון כרגע את לא יודעת,לא בטוחה,מרגישה משונה
אבל זה לא אומר שהעולם ריק
יש לך עוד שנה עד הגיוס,
שנה שלמה להחליט מה את רוצה להיות
יש לך גם את השנתיים בצבא
אולי בצבא תמצאי כיוןן מעניין
אף אחד פתאום לא מכריח אותך
למצוא מקצוע ולהתחיל לעבוד בו
יש לך זמן
תחשבי בסבלנות,לאט,בלי למהר
להחליט על העתיד יש לך עוד זמן
מה את רוצה כבר חתונה?... 😊
מאמי הכול יבוא לאט לאט
העיקר לא לטעות,ואם כבר,
לתקן טעויות בדרך
יהיה בסדר מותק
בלי לחץ
אוהבת אותך
עם רגיי...
עדידי אני אוהבתת אותךךך...
אל תחשביי על דבריםם רעים..
הכל יסתדר בסופו של דבר..
את עוד קטנההההההההההההה....
ואם סה מנחם אותך?
גם לי אין תוכניות לעתיד..ממש איןן !!
אבל אני לא דואגת לגבי זה...אנחנו רק בנות 17..ויש לנו עודד המוןןןן זמןן !
QUOTE (טטווטטייתת @ 11/08/2007) QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) מה למות?.
בשיא של השיא,כשאת מתחילה ת'חיים האמיתיים?..
נכון כרגע את לא יודעת,לא בטוחה,מרגישה משונה
אבל זה לא אומר שהעולם ריק
יש לך עוד שנה עד הגיוס,
שנה שלמה להחליט מה את רוצה להיות
יש לך גם את השנתיים בצבא
אולי בצבא תמצאי כיוןן מעניין
אף אחד פתאום לא מכריח אותך
למצוא מקצוע ולהתחיל לעבוד בו
יש לך זמן
תחשבי בסבלנות,לאט,בלי למהר
להחליט על העתיד יש לך עוד זמן
מה את רוצה כבר חתונה?... 😊
מאמי הכול יבוא לאט לאט
העיקר לא לטעות,ואם כבר,
לתקן טעויות בדרך
יהיה בסדר מותק
בלי לחץ
אוהבת אותך
עם רגיי...
עדידי אני אוהבתת אותךךך...
אל תחשביי על דבריםם רעים..
הכל יסתדר בסופו של דבר..
את עוד קטנההההההההההההה....
ואם סה מנחם אותך?
גם לי אין תוכניות לעתיד..ממש איןן !!
אבל אני לא דואגת לגבי זה...אנחנו רק בנות 17..ויש לנו עודד המוןןןן זמןן !
😊
את עוד לא יודעת
כי עוד לא מצאת את הנתיב שלך
עוד לא מצאת את היניין שירתק אותך
לא כל אחד מוצא
בגלל זה אנשים אחרי 20 שנה מחליפים מקצוע
יש מגוון רחב כל כך
ואת לא מודעת לחצי ממנו
וברגע שתפתחי את העיניים,
ותגלי מקצועות ונושאים
ותתאהבי באחד מהם,
ואז תדעי מה את רוצה לעשות בחיים
סבבה תודה חמודות..
אני מקווה מאוד שזה מה שיקרה..
כי אני מפחדת בסוף להתקע בלי כלום
את לא תתקעי,
יש כאלה שמתחילים חשוב על החיים אחרי גיל 25 רק,
העיקר לא להיות בלחץ
סך הכול הלחץ,הפחד והמחשבות
יכשילו אותך לרעה,
תהני כרגע ממה שיש,
את עוד תמצאי לעצמך את הנתיב,את הדרך המתאימה במיוחד בשבילך
אוהבת
טנקססס בובהה..
אתם לא תאמינו לי אבל..אני כבר..שנהה מתחרפנת מכל זה..
לא יודעת למה..
אם לא הייתי מוציאה החוצה הייתי בכלל משתגעת נראלי
וזה היה בא רק לרעתי..
אבל עכשיו הרגעתם אותי..
אוהבת אתכםםם משפחה שליייי...
אוהבת אותך עדידידייי שלי!..
אל תכנסי לזה יותר מיידי עמוק,
יש לך זמן ,באמת
תהני כרגע ממה שיש,
החים עוד לפנייך! תיהי בטוחה!
מאמי אל תקדימי..
שתרצי לעשות משהו את תדעי
תחכי
מה אכפת לך מה כולם אומרים
תלכי בקצב שלך....