לא ידעתי בדיוק איפה לשים.. אז כאן נראה לי הכי מתאים..
אני עובדת בחברת סקרים.. ויש לנו הפסקה של 20 דקות.. והם משלמים עליה..
ואחרתי ממנה ב-3 דקות.. הם יכולים להוריד לי על זה רבע שעה מהשכר?
וזה לא העניין של הכסף.. זה העניין של העקרון וכאילו כולה 3 דקות אני בן אדם לא רובוט.. וישר צועקים עליך אוח אני שונאת לעבוד שם
אני לא מאמינה שיורידו לך שכר על 3 דקות!
זה 3 דקות...
ואיך 3 דקות זה רבע משעה לא הבנתי..
בכל מקרה תהיי רגועה
תסבירי להם שאת רק בן אדם
זה כמו שעלי במלצרות צועקים למה אני לא עושה יותר מהר
אז אני מזכירה שיש לי רק 2 ידים
תעמדי על שלך מאמי
זה חשוב במקומות עבודה
לא יורידו לך
אני עבדתי במשביר לצרכן חופשיייי אחרתי בהפסקה ישבתי חצי שעה לפחות כי תמיד שהייתי חוזרת היה לחץ חחחח אף אחד לא אמור לדעת שאני מאחרת חירטטי שם חופשי
אולי אצלך זה שונה
תופסים תחת
ככה זה בוסים
חח לא נורא מאמי אל תקחי ללב!
מואה
QUOTE (מאוכזבת @ 11/08/2007) לא נראלי מאמי....
^^
QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 11/08/2007) לא נראלי מאמי....
^^
:\
מצטרפת לכולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוחחחחחחחחחח הבוסים האלה...............
לי יש סיפור שלם איתם...=/
אולי במצב אחר הייתי אומרת לך שלא יורידו..
אבל הבנתי? שאנשים מסוגלים לכל דבר..!!
בכל מקרה...מאמי אם מורידים לך על 3 דקות..זה בסדר שטויות..
אבל אם זה כמו שאת אומרת על רבע שעה..תלחמיי על זה..
זה לא הכסףף..זה העקרוווווווןןן..ואין להם זכות להוריד לך יותר!!!
לא נראה לי שרבע שעה יורידו לך
אבל הם ממש מפגרים=/
אל תקחי את זה ללב
תופסים תחת
עם כולם ((=
ולא ניראה לי שיורידו לך על 3 דקות
ומה כבר יש להוריד חצי שקל ?
אל תהיי בלחץ 😛
QUOTE (טטווטטייתת @ 11/08/2007) אוחחחחחחחחחח הבוסים האלה...............
לי יש סיפור שלם איתם...=/
אולי במצב אחר הייתי אומרת לך שלא יורידו..
אבל הבנתי? שאנשים מסוגלים לכל דבר..!!
בכל מקרה...מאמי אם מורידים לך על 3 דקות..זה בסדר שטויות..
אבל אם זה כמו שאת אומרת על רבע שעה..תלחמיי על זה..
זה לא הכסףף..זה העקרוווווווןןן..ואין להם זכות להוריד לך יותר!!!
..
זה בלחץ 4 שקלים..
זה העקרון שזה מעצבן
והם ממש מדייקים על הדקה מאחרים בדקה הם מעירים אין זה מטריף אותי..
והם אמרו לי שהם לא חייבים בכלל לשלם לי על הפקה אז כאילו הם מורידים רבע שעה שזה חלק מההפסקה והם כבר הורידו לי במשכורת..
הקטע הוא שיש מצב שהם באמת לא חייבים לשלם לי על הפסקות.. ואז מה אני יכולה להגיד תכלס הרי הם יכולים להוריד לי 20 דקות על כל משמרות