בא לי הרפתקאה חדשה..
לא יודעת למה.
בא לי להכיר חברים חדשים,
חברות חדשות,
הכל חדש..
אררר שיתחיל כבר שנה הבאה.. חח
אשכרה פותחת שמה דף חדש.
הלוואי שיצליח לי.
ולביינתים?
מצ'עמם לגמרייי!!
יוווואוו כ"כ בא לי משו חדש בחיים, אקשןן!
משו שיפיג את השעמום והשגרה..
😯
חחח כן למילא בא קצת אקשן הא?
בא לי גם ככה!!!
בא לי כל כךךךךך
משו חדש
כדי להחליף את הישן
הוא כבר רקוב 😢
QUOTE (MiLaNo @ 11/08/2007) חחח כן למילא בא קצת אקשן הא?
😉
אותה הרגשה..:\
אין לי בדיוק מה להגיד לך..
תשדדי בנק ותעשי ניתוח פלסטי
QUOTE (הדריק @ 11/08/2007) תשדדי בנק ותעשי ניתוח פלסטי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח הדר D:
חייה בסרטים..
סתםםםםםםם
כן מאודד משעמםםםםם =[
תדאגי לעשות משו
שיוציא אותך מהשיגרה מאמי
תחשבי ותעשי הכל אפשרי
אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מאוכזבת @ 11/08/2007) QUOTE (MiLaNo @ 11/08/2007) חחח כן למילא בא קצת אקשן הא?
😉
😊
חחחחחחחחחחחחח הדרר... חחח
אני הכי אוהבת להתחדש, להכיר אנשים אחרים
תנסי להעביר את הזמן
עוד מעט מתחילה שנה חדשה😊
ניראה לי שכולם לפעמיים רוצים לעשות ככה ((=
ועוד מעט בע"ה את תכירי אנישם ותההי במקום חדש
בקרוב בקרוב זה עוד מעט מתחיל 😛
תעשי חייים עד אז ותהני תצאי לבלות
ואני חדשה מה לא ?! 😮
QUOTE (MiLaNo @ 11/08/2007) חחח כן למילא בא קצת אקשן הא?
תלוי איזה סוג של אקשן...
ולי לא בא אקשן יותר מידי...אקשן אצלי זה דבר לא טוב...סליחה שאני הורס
QUOTE (הדריק @ 11/08/2007) תשדדי בנק ותעשי ניתוח פלסטי
😛