מה ההגדרה של פצוע קשה , פצווע קל , ופצווע בינוני ?!
אני יודע שזה קצצת מסובך לענות אבל תנסו .
פצוע קשה זה ממש יכוול להיות מוות ? או שזה מה שנקרא פצוע אנוש ?
ופצווע קל זה שבירות וכוויות ?! 😕
אייין לי מוושג חחחח
תגייבו תכוונו אותי טיפפה
מוורנני, אם זה לא במקום המתאים תעבירי
אמממ לא הכי בטוחה
אבל משהו כזה :
פצוע קשה: קרוב למוות , קשה להוציא אותו ממצב זה נלחמים על החיים שלו -אין שליטה-
פצוע בניוני: זה יכול להפוך לקשה ויכול להפוך לקל זה באמצע כזה
תלוי מה המכה שהוא קיבל -לפעמיים יש שליטה לפעמים אין-
פצוע קל: דברים קטנים שאין "בעיה איתם" אבל זה בשליטה -שליטה מלאה-
פצוע קל זה דברים קלים(נפגעי הלם, מכות יבשות וכ"ו)
פצוע בינוני זה בין הקל לקשה שנייה אני אכתוב לך מזה הקשה
פצוע קשה זה פצעים פתוחים, שטפי דם שברים וכ"ו
פצוע אנוש זה שלצערי אוטוטו הוא מת אלא אם כן יש נס והוא ממשיך בחיים
וזה המקום מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן הבנתי, אבל את מדברת על איך אפשר לטפל בזה ....
שאלתי מה ספציפית הפגיעה .
את מבינה?
כאיללו, מה זה יכול להיות?
בפיגווע נגייד, פצוע קל זה כוויה ? או שהוא חטף הללם ?
בתאוונה? פצוע קשה זה חבללה בראש או משהו דוומה ? שיכוול לפגווע לטווח רחווק ?
או פצווע קל בתאונה זה יכול להיות שבירה של עצמוות בגווף ?
אני מה זה לא מביין את הפירווש של כל זה /:
חח ..
תמיד אמרו פצווע קל התחלתי לדמיין מה זה
אהה,
הבנתי מוורני מה התכוונת .....
אבל פצווע קשה, שטפי דם וכו'
מה זאת אוממרת ? שטפי דם ?
שברים בגווף לא עלינו,
זאת אומרת שבירת ידיים, רגליים, גב
זה פצווע קקל ? או קשה ? חח או בינוני ?
פצווע אנווש זה סכנת חיים, וכן רק נס יצייל /:
שטפי דם פנימיים התפוצצות של נימי דם
בתוך הגוף... יש פצועי הלם קשה למשל
שזה גם נחשב לפצוע קשה
או פצועים מרסיסים בעיניים ובחלקים בגוף
זה גם נחשב לפצוע קשה
שברים יש פנימיים שלא רואים את העצם בחוץ
כאילו כמו ששוברים יד, רגל וכ"ו וזה פצוע קל נחשב...
ויש שבר פתוח שהעצם יוצאת מעבר לעור ולגוף עצמו ואז זה גם
פצוע קשה!
עכשיו למשל בנאדם שאיבד רגל/יד/משותק וכ"ו זה פצוע קשה גם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא עברתי הכשרה מקצועית וכאלו, (זו שאלה שתצטרך
להפנות לאור או לסתיו וגם לדניס אם אנ'לא טועה ),
אבל זה פועל לפי ההיגיון.
בכל מצב, לא משנה מה, ככל שחומרת הפגיעה קשה יותר, ככה דרגת הפציעה עולה.
QUOTE (oshri_Ok @ 11/08/2007) לא עברתי הכשרה מקצועית וכאלו, (זו שאלה שתצטרך
להפנות לאור או לסתיו וגם לדניס אם אנ'לא טועה ),
אבל זה פועל לפי ההיגיון.
בכל מצב, לא משנה מה, ככל שחומרת הפגיעה קשה יותר, ככה דרגת הפציעה עולה.
😊
פצוע אנוש זה מצב של גסיסה כאילו איך שלא תקרא לזה..
פציעה קלה זה מכות יבשות כמו לשבור יד או כוויות כאלה..פציעה קשה זה דברים פנימיים
דיי ענו לך פה
פצוע קל.. זה לא נשמע כל כך קל לעבור את זה
אבל זה בעיקרון דברים שאין לך בזה סכנת חיים
משו שאתה יכול לצאת ממנו..
זה יכול להיות המון דברים
פצוע קשה זה משו שיש סיכוי שאתה לא תצא ממנו בריא ושלם
ואולי תישאר עם נכות מסויימת
זה קשה להגדיר את זה
צריך להביא מצב מסווים
QUOTE (oshri_Ok @ 11/08/2007) לא עברתי הכשרה מקצועית וכאלו, (זו שאלה שתצטרך
להפנות לאור או לסתיו וגם לדניס אם אנ'לא טועה ),
אבל זה פועל לפי ההיגיון.
בכל מצב, לא משנה מה, ככל שחומרת הפגיעה קשה יותר, ככה דרגת הפציעה עולה.
😉
פצוע קשה זה שכל האיברים הפנימיים מתפוצצים
שעזוב את העור, שהוא מלא כויות
אני מכירה את זה, בת דודה של חברה שלי נפגעה קשה בפיגוע שהיה ביחפה=/ בסוף היא אל שרדה...