מי בא לווליום בטבריה לגמר כוכב נולד ועודד..!?
מתוקה , כבר פתחו אשכול כזה
ינעלו לך
QUOTE (--בובית--10 @ 11/08/2007) מתוקה , כבר פתחו אשכול כזה
ינעלו לך
לא אני ..
אם את הולכת תהני מותק
QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 11/08/2007) מתוקה , כבר פתחו אשכול כזה
ינעלו לך
לא אני ..
אם את הולכת תהני מותק
😊
פתחו כבר מאמי
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*