פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מה אני יעשה?

✍️ lipaz-sol 📅 11/08/2007 17:56 👁️ 458 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
😮
ליפליפ גיבורה שלי דבר ראשון
תחשבי על זה שאת לא הילדה היחידה שמשעמם לה בחיים
אחמ...אחמ....[אני]

ודבר שני
את חזקה ואת תעברי את זה מבטיחה לך
עם הזמן זה לא עובר ככה
יהיה טוב יפה שלי
ותזכרי שאני תמיד איתך
טוב?
לאבב אותךךך מוצ'ו מאססס

ליפז מאמי..
אין מילים להגיד לך על המוות של הדודה...
זכרונה לברכה...
תהיי חזקה..ככה זה בחיים....

אממ לי דווקא לא משעמם עכשיו..להיפך..חחח
לייפפזוושש
תאמיני לי שאת לא היחידה שמשעמם להה..

בקשר לדודה שלך ז"ל ..
מאמי העולם אכזר
והוא לוקח מאיתנו תדברים שאנחנו אוהבים
כדי לנסות אותנו
כמו שבנאדם נולד ככה הוא הולך..

את חייבת להתגבר על זה ולעכל את זה
למרות שזה משהו שלא כ"כ אפשרי
אני אומרת לך את זה מידע
קשה ליקלוט משהו שלא רוצים לקלוט אותו ולעכל אותו
כי עדיין לא מאמינים לכך ..

אבל את חייבת להיות חזקה וגיבורה !

אוהבת אותך
😮
QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007)
koka15-חח אני מאמינה עכשיו,
את צודקת במה שאת אומרת,
קשה לקלוט את זה 😢
אני אתגבר על זה עם הזמן,
אני חזקה וגיבורה אפילו,
יש לי הוכחה מהתקופה הקודמת שהייתה לי.

תודה ברי אוהבת אותך. 😊
להתגבר אני לא חושבת שזאת המילה הממש נכונה
כי על מוות אי אפשר להתגבר
זה משהו קשה ומורכב מדיי
כמו שאמרתי לא אפשרי לעקל את זה
גם עם עברו 10
11
12
13
שנה זה ישאר אותו דבר
באיזה שהוא מקום את כבר יודעת שהיא\ הוא לא יחזור
אבל עדיין יש תקטע של העיכול
ואת הקושי הנורא

אני מבינה את מה שאת מרגישה
ואני יודעת איך את מרגישה ושרע לך ..
אבל מאמי זה הטבע של העולם ..
אי אפשר לקום ולשנות אותו
ואת הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור
אנחנו צריכים לקבל את מה שקורה וזהו
כי אין לנו ברירה אחרת

ומחובתנו זה להמשיך לחיות
כי זה מה שהם מלמעלה רוצים
שנמשיך לחיות
ולזכור אותם לתמיד
הזיכרון זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים להשתמש בו ..

ואת מאמי חזקה כ"כ ואת לא תישברי
ונכון התקופה הקודמת שלך הייתה קשה ואת עברת אותה כמו ילדה גדולה
כל הכבוד !

אין על מה בובה
אוהבת אותך כ"כ
כאן תמיד בשבילך
😮
QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007) QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007)
koka15-חח אני מאמינה עכשיו,
את צודקת במה שאת אומרת,
קשה לקלוט את זה 😢
אני אתגבר על זה עם הזמן,
אני חזקה וגיבורה אפילו,
יש לי הוכחה מהתקופה הקודמת שהייתה לי.

תודה ברי אוהבת אותך. 😊
להתגבר אני לא חושבת שזאת המילה הממש נכונה
כי על מוות אי אפשר להתגבר
זה משהו קשה ומורכב מדיי
כמו שאמרתי לא אפשרי לעקל את זה
גם עם עברו 10
11
12
13
שנה זה ישאר אותו דבר
באיזה שהוא מקום את כבר יודעת שהיא\ הוא לא יחזור
אבל עדיין יש תקטע של העיכול
ואת הקושי הנורא

אני מבינה את מה שאת מרגישה
ואני יודעת איך את מרגישה ושרע לך ..
אבל מאמי זה הטבע של העולם ..
אי אפשר לקום ולשנות אותו
ואת הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור
אנחנו צריכים לקבל את מה שקורה וזהו
כי אין לנו ברירה אחרת

ומחובתנו זה להמשיך לחיות
כי זה מה שהם מלמעלה רוצים
שנמשיך לחיות
ולזכור אותם לתמיד
הזיכרון זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים להשתמש בו ..

ואת מאמי חזקה כ"כ ואת לא תישברי
ונכון התקופה הקודמת שלך הייתה קשה ואת עברת אותה כמו ילדה גדולה
כל הכבוד !

אין על מה בובה
אוהבת אותך כ"כ
כאן תמיד בשבילך

כן זה קשה מידייייי😢,
גם שלא כול כך הכרתי אותההה אבל הכאב של אמא שלי עובר אליי.

עצוב לי פשוט אני לא מאמינה שהיא לא פה יותר שהיא לא תחזור,
נכון אי אפשר לשנות להחזיר את הגלגל אחורה,
אני ממשיכה בחיים למרות הכול.
גם עכשיו המוות טרי.
זכרונה לברכה.
אני מקבלת את זה.

אני אזכור אותה תמיד בכמה פעמים שראיתי אותה אני אזכור אותה. 😢


אני חזקה בכול דבר,
לא אשבר..
עברתי תקופה שהיא הייתה עם סבל קשה אבל עברתי את זה כמו גדולה.
את צודקת במה שרשמת.

אוהבת אותך ברי מלא מלא מלא.
תודה על הכול.
את מדהימה.!
כל הכבודד מאמי
תיהייי אופטימית
ותדעיי שהיא מביטה עלייך מלמעלה
ורואה אותך ..

אין על מה בובה אני תמיד כאן בשבילך .
אוהבת אותך מותק
😮
QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007) בר-כן אני יודעת שהיא מביטה עליי ועל המשפחה,
שומרת עלינו.
אני אופטימית.

אוהבת אותך המון המון😊
גמני אוהבת אותך מתוקה
ואני תמיד כאן בשבילך לכל דבר
מאמי אם משעמם לך תעשי דברים
אחרים ושונים תצאי מהבועה שאת בה
אם לא טוב לך בתוכה...
הכל תלוי אך ורק בך!

לגבי דודה שלך מבינה את הכאב
הכאב לא יעלם רק תלמדי לחיות איתו
ככה זה טבע העולם לצערי
אוהבת אותך נסיכה ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברי-אוהבת אותךךךךךךךךךךךך,
גם אני תמיד פה בשבילך😊
😮
מסכימה עם הבנות אוהתב אותך ביצבוצית
משעמםם לךךך
כי אני לא הייתי מחוברת
מה לא?!?!?!? חחחח
מאמי תזהרי ממני
אני מאוד מסוכנתתת
אני אחזיר לך את האושר
מזה הדבר הזה שהאושר מתרחק תגידי מה את בסדר?!
בחיים אל תגידי ככה
האושר והשמחה מחזיקים אותנו בחיים!!!
יהיה טוב משוגעת קטנה שליי
אני אוהבת אותך ותמיד כאן בשבילך!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך