שאתן אוהבות מישהו ורק מחכות שידבר איתכן
או כשהוא צריך לבוא בערב או משו..אתן מחכות כל היום רק שיבוא
והזמן פשוט לא עובררר?!?!?!??
זה כבר מעצבןןןןןן
אני לא יודעת מה לעשותתתתתת רררר...!!
ד"א..
אני הכי לא קשורה בעולם
הצלחתי להכניס תרגל לנעל בובההההההה חחחחחח..אבל איזה כואבב ולוחץץ..
כן ..
קורה 😢
זה מכניס אותי ללחץ לעצבים פנימיים וחיצוניים
תזהרי על הרגל בובה..
חחח חמודה שלייי
כן זה קורה לי מלא...😊
מה מלא?
חח זה תמיד...
"מחכהההההההההההה לווווווווו שיבואאאאא
שיבוא וי...(משהו..)מכל המכשפות והשדיייםםםם"
(חח זה קשור?)
כה וזה ממש מעציב אותי כשזה
קורה זה ממש שובר לפעמים
אבל לא נורא הכל עובר ומסתדר
ואני שמחה שהצלחת מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן זה קורה לי וזה מעצבן אותי=\