מחר אני נוסעת לאילת וילה עם 11 אנשים
ידידים חברות שתיה סיגריות בקיצור בית זונותתתתתתתתתתתתת
לשבוע אני התגעגע אליייכם מלא מלא
אל תשכחו אותי כן?
גמנייי באילתת לשבועעעעעעעעעעע 😊
תהניי מאמוששש
גם אני אהיה באילת ביום ראשון ((:
מה פתאום נשכח
חנצוק תהני מלא
לאב אותך
QUOTE (chen-daskal @ 11/08/2007) מחר אני נוסעת לאילת וילה עם 11 אנשים
ידידים חברות שתיה סיגריות בקיצור בית זונותתתתתתתתתתתתת
לשבוע אני התגעגע אליייכם מלא מלא
אל תשכחו אותי כן?
:\
גמאני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה כונפה את נודרתת לךךךך
יאללה חנצ'וק הולך להיות כזה כיףף..!!!! =]
את לא מבינה.. נהרסה המכונת כביסה 😊
אין לי בגדים..!! 😢
חחנצ'וקקקקקקקק
מאמי שליי
תהני בובהההה😊😊
תוותרי על הסיגריות לא בריא😉
תהני הכי בעולם מאמי
אני שמחה בשבילך
ואתגעגע המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חן מאמי שמרי על עצמך
בלי יוותר מידי שטויות 😛
אני אתגעגע אלייך
תעשי כייף מאמי
אוהבת אותך
וייייייייייייייייייייי תהני מאמי !
תשמרי על עצמך, בלי הרבה שטויותתתתתתתת !
והעיקרר, תעשי חיים ותחזרי עם המון חוויות !
נתגעגעג המון !
חחח תודה ;]
כממממממממה אני מחכה אתם לא מבינים
מי אלה שיורדים יש מישהו שנוסע מראשון ב6 וחצי בבוקר?;]...
עדיייייייייייי העיקר שהחצאית תיהיה בסדר חחח