חן אהרוניייייייייי חזררר לכוכב נולדד בגלגל הצלהה
ואדיר קיבל חוזהה 😊
איזה צרחה הבאתיי וקפיצה מהספהה
הם היו שני הפייבוריטים שלי מההתחלהההה
ושלחתי לחן 4 מה5 הצבעות שלי ולאדיר אחת
היום רציתי שחן יחזור והוא חזר
והיה לי כלכך עצוב על אדיר שאי אפשר שניים
וששמעתי את השיר שלו, בכלללל רציתי שנשמע אותו ברדיו
וב"ה זה יקרה
😊 לא מאמינה שאני כלכך מאושרת ויש לי חיוך טיפשי על הפרצוף
מ"כוכב נולד" 😯
אבל לא נורא, העיקר שזה חיוך 😊
איזה מלךךךךךךךךךך 😊 כמה הוא יפהההההההה אלוהיייםםם ! (חן) 😁
חחח גמאני שמחתי :]
הייתי צריכה לצאת בדיוק
אז ביקשתי מאבא שיתקשר...
התאכזבתי לשמוע שבחרו באדיר להוציא תקליט
אני לא מוצאת בו משהו מיוחד בכלל \:
שהיו מביאים לעדן. היא כ"כ טובה!
אגב , יש פורום טלוויזיה ושם אשכול על כוכב נולד:]
לא מתאים פה...
QUOTE (-שחרווניי- @ 10/08/2007) חחח גמאני שמחתי :]
הייתי צריכה לצאת בדיוק
אז ביקשתי מאבא שיתקשר...
התאכזבתי לשמוע שבחרו באדיר להוציא תקליט
אני לא מוצאת בו משהו מיוחד בכלל \:
שהיו מביאים לעדן. היא כ"כ טובה!
אגב , יש פורום טלוויזיה ושם אשכול על כוכב נולד:]
לא מתאים פה...
לא ידעתי
אבל בכל מקרה
זה מה שבראש שלי עכשיו
פחות מעניין אותי על הערב עצמו כאירוע תקשורתי
יותר על זה שאני מאושרת מכזה דבר
חחחחחחח
😊 סתם לשתף אתכם
עדן טובה אבל לא כמו השאר אז באמת הייתה צריכה ללכת לדעתי
היא באמת דומה לנינט- אז זו מחמאה גדולה כי נינט היא אחת
מהזמרות הטובות בישראל כרגע
אבל מריים יותר טובה ממנה, נדב יותר טוב ממנה, וכמובן שאדיר
וחןן בכלל הכי טוב שם. 😊
אז זו דעתי 😊
מרים !? מה טוב בה !?
היא מנסה להגיע לגבהים שהיא לא מסוגלת להגיע אליהם !
[ קופצת מעל הראש ....... ]
אני באמת חושבת שהכל רעש
רק בגלל שהיא ערביה .
בתוכנית מנסים להראות כמה הם אוהבים אותה ,
כמה שהם לא עושים אפליות ...
\: זה שקוף מדי .
במקומה ? הייתי נעלבת ..
אף אחד שם בתוכנית לא באמת הקשיב לה |:
ככה זה נראה ....
האמת ? באודישנים די הייתי בעדה
אבל עם הזמן היא נהייתה יותר ויותר גרועה .
אדיר ?
וואלה לא מוצאת בו כלום ...
היום הוא היה נשמע גרוע במיוחד \:
כאילו הוא ניסה להגיע לגובה מסויים
ופשוט לא הלך לו .
זה היה פשוט סתם !
לא אהבתי .
אני באמת מנסה להבין ,
עדן פחות טובה מהם !?
תעלבי אם אני אצחק ? D:
עדן אחת הטובות !!!
היייא פשוט יודעת לשיר !
חחחחחחחחחחחחחח חמוווודה :]
אני אחרי הראל סקעת אהובי שלי,
לא מתלהבת מאף אחד ..
חחח כן חן אהורני חזר באמת כיף חעחע איזה חמוד הוא😛
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחחחחח חמוווודה :]
אני אחרי הראל סקעת אהובי שלי,
לא מתלהבת מאף אחד ..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואאאאאאאאאאאאאייי אין מה להגידדדדדדדדדדד
כבר קלטתי שכמו הראל סקעת לא יהיה בחיים
אז הורדתי את הרף
אני לא מצפה למישהו כמוהו כי איייייייןן בעולםם
מושלם אחדדד מושלםםםםם חמסה חמסההההההההההה חיים !!
אבל העונה ?? אני ממש רוצה שחןן יצלייחח
עשה לי טוב שהואא עבר היוםם
מדהים (ביחס לעונה הזו כן?)
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחחחחח חמוווודה :]
אני אחרי הראל סקעת אהובי שלי,
לא מתלהבת מאף אחד ..
😊
חחחחחחחחחחח כמוני כמוך
איך שמחתי כל כך מגיע לו
הוא מקסים אני מתה עליו
ומאמי יש אשכול מיוחד לזה
בפורום מוזיקה
אז נעלתי
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*