אני עייפה.
המצברוח ברצפה.
ואני שונאת להישאר בבית בשישי 😊
כואב לי כל הגוף -
כף רגל
בטן
גב
כתף
מרפק
וראש.
שונאת שהמחזור מאחר במלא זמן
הוא בא הכי גרוע !
+כל התוספות.
למה לעזאזל אני אישה?! 😢
קודם כול
את אישה
כי אלוהים ברא אותך ככה..😁
תרגישי טוב,הלוואי וכל הכאבים האל יעברו
קחי כדור חזק להקלה בכאבים,
והמחזור,כן באמת משהו מעצבן,
אבל שורדים איתו למרות הכול
יהיה טוב מותק!
רק תעלי את מצב הרוח
לא נורא
פעם אחת בבית,לא יקרה כלום
העיקר הבריאות שלך!
קחי אדוויל מאמי.
תרגישי טוב. 😊
אני לא יודעת לבלוע כדור.
ולהמיס זה מגעיל ://
או שאני לא אוכלת כלום
או שאני מוצאת שילובים מוזרים |:
(ליצ'י וספרייט)
לכו תבינו 😂
אממ..מאמי אין ברירה את חייבת לקחת
או פשוט תקני סירופ של אקמול במקום כדור
ואם קשה לך לבלוע,
קחי ת'כדור תמחצי אותו שיהיו חתיכות
שימי קצת מים,כלומר תמיסי אל תסתכלי על זה
מהר לפה,מהר מהר
ולשתות מים
עדיף מאשר לסבול ימים את הכאביים האלה
כן גמאני שואלת את עצמי לפעמים למה אני אישה...חרא חח
מרגישה כמוך :\
תרגישי טוב מאמי
מאמי תהיי חזקה תיפגשי
עם חברות או משהו
יהיה בסדר אוהבת המון
ושולחת לך חיבוק ענקי
תרגישי טוב ותקחי כדור נגד כאבים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*