בשמיים כל כך הרבה כוכבים,
וכשעצובים - לפעמים גם דומעים,
מביטים למעלה ומייחלים לניסים,
שיעזרו להתגבר על כל המכשולים,
ובחלוף התקופה שכה סבלנו,
בדמיון נחשוב - שבכוכבים נעזרנו,
האירו לנו את הדרך והמשכנו הלאה,
והתחושה נפלאה כי הם תמיד למעלה.
על-כן נכין לנו ערכה מיוחדת במינה,
שתכלול אהבה, תקווה ואמונה,
ובעת הצורך מיד תהא היא מוכנה,
לסייע לאלה הזקוקים לידידות והבנה
אל תתן לתקופות קשות שעוברות עלייך לשבור אותך - תן להן להיות להשראה...
שבת שלום ומבורך
קרדיט לאתר "פתגם"
אוהבת מלא 3>
אהבתי \ =
בדיוק מדבר אליי
אוהבת אותך : ]
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/08/2007) אהבתי \ =
בדיוק מדבר אליי
אוהבת אותך : ]
זה בדיוק מה שרציתי,
שידבר אלייך!..
ולעוד כמה אנשים בפורום..(=
אוהבת אותך
הכול יהיה מעולה 😊
זה מהמםםםםםםם
וכל כך נכון
מלא תקווה ואופטימיות
עם חשיבה חיובית
תודה רבה נסיכה שלי
אני אוהבת אותך הכי בעולםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) זה מהמםםםםםםם
וכל כך נכון
מלא תקווה ואופטימיות
עם חשיבה חיובית
תודה רבה נסיכה שלי
אני אוהבת אותך הכי בעולםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
העיקר תיהי מאושרת
אוהבת אותך נסיכה
הכול בשבילך
זה כ"כ מדהים ומהממם מאמי
כ"כ נגע בי ויש בזה
הרבה נכונות ודברים אמיתים
אני אוהבת אותך יפה שלי!!
QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) זה כ"כ מדהים ומהממם מאמי
כ"כ נגע בי ויש בזה
הרבה נכונות ודברים אמיתים
אני אוהבת אותך יפה שלי!!
העיקר שלא תיהי עצובי
וסליחה שגרמתי לך להוריד דמעות
אוהבת אותך
ואווווו מדהים..
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך רגינה😊
QUOTE (lipaz-sol @ 10/08/2007) ואווווו מדהים..
תודה מאמי שלי.
אוהבת אותך רגינה😊
אוהבת אותך קטנה שלי...
:]
QUOTE (Mami_4_Ever @ 10/08/2007) יפה מאמי..תודה..😊
אין על מה ריטו'ש
😁
תודה תודה תודה
את מקסימה (:
תודה רגי
אהבתי את זה
לאבב אותךך מצ'ו מצ'ו חח
תודה מאמי
את מדהימההההההה!! 😊