חח חבר שלי היום בא אליי ב11 בבוקר
העיר אותי אני פותחת לו את הדלת כולי הפוכה מסטולה בפיג'מה חח
הוא היה אמור להיות בעבודה..
שמתי מאוד לראות אותו אבל חח אחרי 8 ימים שלא ראיתי אותו!
עכשיו הוא אצלי עד ראשון בערב
אז סוריי אם לא אתחבר הרבה פשוט לא הכי נעים לי שהוא ייראה את האתר כי אני רושמת פה על מתנות שאני קונה לו וכאלה אז...חח
לאב יווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודיייםםם
תהנווווווו..אוהבת אותךךך..!!😘
ותהיי חסרה פה😢
חחחחחח באמת חמוד(:
וזה בסדר מאמי😊
תהנו מאמי😊
אורטלי
תהני מאמי,
ונוותר לך הפעם,לא צריך להיכנס לאתר!..חחחחח
פעם הבאה
מכות!
זכרי
סתם סתם
שבת שלום
QUOTE (עדידוש-177 @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודיייםםם
תהנווווווו..אוהבת אותךךך..!!😘
ותהיי חסרה פה😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יויווו איזה מתוקי
הינה הוא איתך עד ראשון פיצוי ל-8 יום
תהני מאמי ((=
😁
נחמד מאמי..שמחה בשבילך..😊
תהנו..
QUOTE (רגייי @ 10/08/2007) אורטלי
תהני מאמי,
ונוותר לך הפעם,לא צריך להיכנס לאתר!..חחחחח
פעם הבאה
מכות!
זכרי
סתם סתם
שבת שלום
שמעת אני ורגי נותנות מכות
לא לך
לו חעחעחע סתם
ואיזה חמוד הלוואי עלי חבר כזה [או חבר בכלל עכשיו חח]
תהני בובה
אורטלייייייייייייייייייייייייייי איזהה כיףףףףףף לך..איזה חמודד...
תהנוווווווווווווווווו..תשלימו פעריםםם 😊
אוהבת אותךך כפרוששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחח חמודיייםםם
תהנווווווו..אוהבת אותךךך..!!😘
ותהיי חסרה פה
חחח איזה מאמיייייייי..
חמודיים(:
תהנוו
ושיהיה לכם הרבה בהצלחה 55
אוהבתתת
תודה מתוקותתתתת..😊
אין אני לא יכולה הוא שנייה בשרותים באמבטיה במיטה אני באה להגיב או להסתכל לראות אני לא יכולה אני באה למחשב אני פותחת את האתר חח אין
לא רציתי שהוא ייראה את האתר
כאילו שייראה שאני פה
אבל הוא היה לייד וראה ו..:\
אני מקווה שהוא לא ייכנס לפה אבל יווו חח לא בא לי שייראה כל מה שאני רושמת פה בפורומים השונים חח אהמ...
או במתנות שאני רוצה להכין לו וכאלה...
באסה..:\
אוהבת אותכן ומתגעגעתת!!!