שבבבבבבבבבבבבבבבבבבת שלום לכולם אוהבת אותכם
שיהיה לכם שבת מושלמממממממממממת :]
והמון כיף וצחוק:]
וואי איזה סרט כולם מלחיצים אותי לגבי הממוממומומלדת
ושואלים אותי מה אני מעדיפה מתנה או כסף..
ובתאחלס לא בא לי ממש כסף הפעם
בא לי מתנה שתבוא בהפתעה ואני ישמח
אבל אחותי אומרת אם לא תאהבי תגידי מה את רוצה
ואני לא יודעת מה אני רוווווווווצה 1?!?!?!?! 😊
מה הייתם מחליטים...?! מה הייתם רוצים!?
וגם סהר מכניס לי את הסרט מה אני רוצה ואני לא יודעצ !?!?!?!? 😨
ועוד שבועים יש אזכרה לאחי 😢
שבת שלום אהובה שליייייי
לא יודעת :|
חחחחחח
כסף מתנה, תלו מי חחח
יש את אלו שמביאים מתנות הכי מעאפנות בעולם ויש את אלו שהכי שווה המתנות שלהם חח!
שבת שלום חופיתיתיתיתיתית😊
בקשר לאזכרה,
תהיי חזקה יפתי😢
בטח את תרגשת לקראת היום הולדת יאיי חחחחח,
מזל טוב יפתי 😛
(שיגיע היום הולדת אני אאחל שוב 😛 )
ובקשר לשאלה
חח אני הייתי רוצה המון דברים ליום הולדת 😁 😁
מאמי תהיייי רגועה ותחשבי מה הדברים שאת רוצה.
בהצלחה חעחעחע. 😁
אוהבת אותך. 😊
חחח אני לא מצליחה לחשוב מה אני רוצה
בהתחלה אני ררוצה המון דברים ועכשיו ששואלים אני לא יודעתת
מה אני רוצה :l
שבבת שלוווום 😊
גגם לחברה שלי יש שבוע הבא יומולדת ואני בבעיה קשה אין לי מושג מה לקנות לה =\\
QUOTE (lipaz-sol @ 10/08/2007) שבת שלום חופיתיתיתיתיתית😊
בקשר לאזכרה,
תהיי חזקה יפתי😢
בטח את תרגשת לקראת היום הולדת יאיי חחחחח,
מזל טוב יפתי 😛
(שיגיע היום הולדת אני אאחל שוב 😛 )
ובקשר לשאלה
חח אני הייתי רוצה המון דברים ליום הולדת 😁 😁
מאמי תהיייי רגועה ותחשבי מה הדברים שאת רוצה.
בהצלחה חעחעחע. 😁
אוהבת אותך. 😊
תחשבי טוב טוב
בטוח יש איזה משהו שאת רוצה
חחח אני האמת ששאלו אותי
אמרתי תעשו מה שאתם רוצים
זה מוזר כזה לבקש מה את/ה רוצה לממולודת
חחח
^^ הכי לא מוזר זה אחותי חופשי רצח
ום עם סהר חופשי אש כי עדיף שאני יגיד אבל אני לא יודעת מההה....
QUOTE (hofit189 @ 10/08/2007) ^^ הכי לא מוזר זה אחותי חופשי רצח
ום עם סהר חופשי אש כי עדיף שאני יגיד אבל אני לא יודעת מההה....
גם אחותי שאלה אותי
מה אני רוצה מה אני רוצה
כי היא פחדה שהיא תקנה משהו שאני לא אוהב
ואמרתי לה תעשי מה שאת רוצה
לא יודעת חח לא הרגשתי נעים לבקש
חחח אני גם האמת לא אוהבת
במקום זה היא הביא לי 150 ש"ח
חחחחחחחח
וואם את מרגישה חופשי
אזז תחשבי על משהו
משהו שאת רוצה כבר הרבה זמן
כל דבר שעולה לך לראש 😛
נצלי זאת חחחחחח סתם 😁
אוווהבת!
תחשבי מה את הכי רוצה?? חחחח
סליחה על הבוטות..אבל מה קרה לאחיך?
גם לבן דוד שלי יש אזכרה שבוע הבא..פשוט הייתי חייבת לשאול..פתאום כל הרגשות צפים לי אל מול העיינים...
מצטערת אם זה לא במקום...
אה והמון מזל טוב יפה שלייי
את מתוקה אמיתית
כסף הולך ובא, מתנה נשארת כמזכרת (:
שבת שלום יפתי.
3>3>
QUOTE (shoshonit @ 10/08/2007) סליחה על הבוטות..אבל מה קרה לאחיך?
גם לבן דוד שלי יש אזכרה שבוע הבא..פשוט הייתי חייבת לשאול..פתאום כל הרגשות צפים לי אל מול העיינים...
מצטערת אם זה לא במקום...
אה והמון מזל טוב יפה שלייי
את מתוקה אמיתית
תאונת דרכים מאמי ... אני יספר לך מחר או משהו כי נכנס שבת
ואני חייבת להתקפל מפהההה..
חבר שלי והשפחה מחכים לי :]
ותודה יפה שלי..
זה בסדר..
לידורי גם אני חשבתי על זה בובה=\
נראה כבר
מאמי תגידי לה שאת סומכת עלייה
בעיקרון כל מתנה מתקבלת בברכה
הכי כיף שזה הפתעה ולא יודעים
ואל תהיי עצובה מאמי תהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד
שבת שלום נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*