QUOTE (OrtalBe @ 10/08/2007) QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) QUOTE (hofit189 @ 10/08/2007) לפחות את ממשיכה הלאה זה דבר שאת צריכה לעשות!
אוהבת אותך!
ממשיכה כי אני חייבת להמשיך ..
אין ברירה אחרת
אוףף:\
אוהבת אותך בובי שליי
כל הכבוד ככה צריך
להמשיך הלאה...למה?בדיוק כמו שאמרת..כי אין ברירה אחרת!...
יהיה טוב מאמי...
נכוןן!
יהיה טובבב
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 10/08/2007) כן אה :/
ת'משפט הזה אני גם חייבת להתחיל להפנים
קשה לקבל אותו בצורה שהוא כתוב .. 😢
משפט עצוב😢
יש דברים שכן יכולים לחזור
ויש כאלה שלא
זה תלוי בחיים ותלוי בנו
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) משפט עצוב😢
יש דברים שכן יכולים לחזור
ויש כאלה שלא
זה תלוי בחיים ותלוי בנו
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מוורני את צודקת
יש דברים שאפשר לתקן ..והם יכולים לחזור ..
אוהבת אותך..