החזה גודל.!.. 😊
ככה זה!..
אל תדאגי מאמי
שמרי על עצמך!
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (רגייי @ 10/08/2007) החזה גודל.!.. 😊
ככה זה!..
אל תדאגי מאמי
שמרי על עצמך!
אוהבת אותך מאמי
לא רגיי זה מתחת לחזהההה.
יהיה טוב=\
תודה מאמי שלי,
אוהבת אותך.
אולי זה סוג של לחץ כל שהוא
אין לך ממה לפחד
וכמו שרגינה אמרה יכול להיות שהוא גדל..
אוהבת אותך מלאאאא
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) אולי זה סוג של לחץ כל שהוא
אין לך ממה לפחד
וכמו שרגינה אמרה יכול להיות שהוא גדל..
אוהבת אותך מלאאאא
כנראה זה לחץץץץץ=\
שזה יעבור כבר.
רגינה אולי את צודקת אבל זה מתחת לחזה.
תודה ברי אוהבת אותך.
בובה לכיי תעשי מקלחת
תנוחי ..
אני בטוחה שאת תרגישי יותר טוב
והלחץ הזה יעבור .
אין על מה בובה
אוהבת אותך מלאאאא
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) בובה לכיי תעשי מקלחת
תנוחי ..
אני בטוחה שאת תרגישי יותר טוב
והלחץ הזה יעבור .
אין על מה בובה
אוהבת אותך מלאאאא
כן ילך לעשות מקלחת ולנוח😊
גם אני מקווה שיעבור הלחץ=\
אוהבת אותך בריי.
תחשבי חיובי מאמי
אל תכנסי ללחץ ..
אוהבת אותך ואין על מה בובה
תמיד פה 😊
גם לי זה קורה לפעמיים..זה דיי מפחיד...
אבל זה מלחץ או התרגשות קורה לי😁(אם הבנתי נכון חחחח😁:G)
אל תלחצי מאמי 😊
בטח מלחץ או ממשהו כזה
אולי עובר עלייך משהו
לאבב אותךךךך
תודה בנותתתתת אני אוהבהת אותכן הכי הכי הכי תודה על הכול..
זה מלחץ אני חושבת יעבור אני יתקלח וזה.
תודה😊