איזה עצוב זה ....
יש עוד שלושה שבועות ומסתיים החופש :\
בשבוע הקרוב אני אהיה באילת
ושבוע אח"כ אני חוזרת לעבוד בוקר ...
כל יום , כל יום .
ואאז ? זהו .... נגמר החופש .
כה באמת נגמר מהר
בעע לא נורא אין מה לעשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאו איזה באסה לחשוב על זה 😢
תהני באילת מאמוש
לא אל תזכירי לי..אני רוצה חופששששש..
למרות שנשארו כמה שבועות עד ה18/9 אבל שיהיה חחחח
אי לאב קיץץץץ
אין ברירה,
דברים טובים נגמרים כל-כך מהר.. :\
אבל שחורני,
יהיה בסדר,
גם שנת הלימודים תעבור מהר..!..(=
בהצלחה בעבודה מאמי
תהני באילת מותק
😢
אני לא רוצה לחשוב על זה אפילו,
אני נכנסת לדיכיאון מזה
ועוד עם הבבצפר שלי
ובלי נונית שללי .
וואי איזה באסה! עבר מהרר
אבל תהני =))
ואייי באמתת
איך הזמן טססססס כ"כ מהר
לא הרגשתי
העיקר אני יודעת שעבר עליי חופש כיף ..
ונישארו עוד 3 שבועות בערך ..
אז אני ינצל אותם עד הסוף
ולא יחכה לדקה התישעים :]
כן אוףףף איזה מבאס,
החופש עבר מהר בעעע=\
תהני מאמי((:
עבר מהר. .
ת'אמת..איפשהו בתווכי אני כבר רוצה שיגמר
נימאס לי קצת
:'( :'(
לאאאאאאאאאאאאאא למה?
וואי?
פורקה?
לא רוצה יאו זה היה חופש אחד החופשים
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 10/08/2007) עבר מהר. .
ת'אמת..איפשהו בתווכי אני כבר רוצה שיגמר
נימאס לי קצת
נמאס למי שבבית ...
זה החופש היחיד שבאמת ניצלתי
אבל בכל זאת ... קצת מבאס שלא ישבתי מול המחשב ימים שלמים
עדיין עם הפיז'מה מאתמול והשיער הפוך .
כמו כל חווופש ..
אשכככרה ניצלתי :]
אולי לא הכי נהנתי אבל ניצלתי מספיק ! (: