10 חודשים לנו !!!!!!!!!!!!!!!
אני אוהבת אותךךךךךךךך רועי שלייייייייייייייייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
חחח מתוקה אחת אני הכי שמחה בשבילכ
ותזכו לעד המון חודשים ושנים יחד לאביו
חופייייתייייי נשמתיייי תודה בובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןן , אין עליךךך 3>
אייזה מתוקהה
כ"כ שמחה בשבילך בובה ..
שרק ירבו לכם ימים 5555
ושיהיה רק בהצלחהה
אוהבת אותך מלאאאא
קולולולו מזל טוב מאמיי
שיהיה המון בהצלחה בהמשך😊
שמחה בשבילך מתוקה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהההההההה רבה בננותתתתת !!!!!!!!!!!!
מתה עליכןןןןן 3>
אאאאייי מזל-טוב!
והמון הצלחה בהמשך הזוגיות!!!
😁
חח תודהההה !!!!!!!!!!!
😊😊😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאא
מזל טובבבב
חח
שמחה בשבילךךךךך
מזל טוב מאמי(:
שמחה בשבילך(:
המוןןןןןןןןןןןןןןן מזל טוב!!!!!
הבצלחה לכם!
מזל טוב מותק (=
רק אוששר
והמשך של אהבה גדולה מחיים 😂