היום בבוקר כשהתעוררתי
הרגשתי כאבים בגב
חשבתי אולי קיבלתי מכה או משהו
ואז כשמסעתי לחנות
אז נשענתי באוטו
וזה כאב
נגעתי איפה שכואב
והרגשתי שזה התנפח
חזרנו לבית
וזה היה אדום
ההורים אמרו לי שכנראה משהו נשך אותי
ואבא שלי אומר שזה אולי עכביש:|
והוא צוחק עליי
שאני יהפוך לספיידרמןןן
חחח
חחחחחחחחחח... אבא מצחיק..
אולי קיבלת מכה יבשה ממשהו ולא שמת לב
זה קורה לפעמיםם..
או שבלילה עקץ אותך משהו יש מצב..
שימי על זה קרח א ו משהו
תרגישי טוב אוהבת אותך!!
חעחעח ספיידרוומן😛
נשמע כואב...
שימי משחה או משהו כזה:]
יעבור עד החתונה😊
אוהבת אותך:]
חחחחחחחחחחחחחחחחח
איזו יציאה אבא שלך הביא
איזה חמוד חחחחחחחחח
מאמי שימי משחה שתרגיע
תעשי מקלחת חמה...
תרגישי טוב מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחח
איזה אבא גנוב יש לך!
טוב נווו חחח הכי כייף ככה
וחוש הומור 😁
אולי באמת קבלת כמה יבשה בלי לשים לב
או שיתוש עקץ אותך
אני רק אצל אחותי[בזיכרון] גילתי יתושים
מניאשקים שכאלה שהקיצה נשארת
אפילו יותר משובעים
ומתנפחת ומה לא
זה הכרות לא נעימה במיוחד!
שימי אלוורה הכי טוב , והכי טבעי 😛
חחח כה אבא שלי הרג אותיי
עכשיו כשהוא מעצבן אותי
אני אומרת לו שאני מסוכנת
חעחעח
אני אשים נראהלי אלוורה
או משהו אחרי המקלחת
אוהבת המוןןן
שבת שלוםם
חחחחחחח אבא קרוע. חחח😁
פיצ פיצ,
שימי משהו כדי שירגיע.
תרגישי טוב נסיכה..
אוהבת אותך(:
מאמי
תרגישי טוב
שימי משחה אולי שמקלה על הכאב
ויום ראשון לכי דחוף לרופא
זה לא מצחיק
אוהבת
תודה יפות שלי
אם זה לא יפסיק לכאוב
אז אני אגיד לאמא שלי
שאני רוצה ללכת לרופא
אוהבת מלאאא