פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש כן כן...אז אני עדיין כאן.....

כן כן...אז אני עדיין כאן..

✍️ Nir_1988 📅 10/08/2007 13:29 👁️ 193 צפיות 💬 10 הודעות
אולי זה קצת מפתיע אבל אני עדיין פה 😊
אממ מי שלא קרא את האשכול שפתחתי על זה שהייתי אמור להתגייס אתמול (יום חמישי) http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=72851

אז ככה,אני הייתי אתמול בלשכת גיוס אצל קב"ן,היומיים האלה-היום לפני ואותו יום-אתמול,היו פשוט סיוט בשבילי,אמרו לי שלא משנה מה הקב"ן יגיד אני עדיין יתגייס היום (אתמול כאילו חח) לא משנה לאן ולאיפה וכל זה,הסיבות שאני הייתי אצלו לא משנות כרגע,זה לקח שעות אבל זה הסתדר קצת..וצריך להסתדר עוד.
אז קיבלתי את הידיעה שהקב"ן החליט שקרבי אני לא איהיה בגלל כמה בעיות שיש לי לא משנה מהם,ושאני לא מתגייס היום,ושאני יחזור הביתה ושאני יחזור ב22.8 עם אחד ההורים שלי שוב לקב"ן,אז הנה אני,שוב פה זה הכל מלמעלה,אלהים כנראה רוצה שאני ייפרד ממכם בצורה הרבה יותר טובה ויותר ראוייה חח 😊
בינתיים אני פה,שנצטרך להפרד אז נפרד,אבל ברור לי שלא נפרד לעולם,אלא רק פרידה זמנית..😉
אז אני שמח להיות פה,עברו ועוברים עליי ימים לא קלים גם בלי קשר לצבא,אבל מקווה שלאט לאט הכל יסתדר,עם הצבא מתחיל להסתדר קצת..מקווה שיהיה עוד יותר טוב,ובכל דבר אחר.
אני מצטער על ההתראה הקצרה שהייתה,ואני מצטער שאני משגע אותכםםםם..


אני רציתי להודות לכל מי שהגיב לי באשכול ההוא,אני מודה לכם מכל הלב
תודההההה..
רוב התגובות מאוד ריגשו אותי..ושוב אני מודה לכם..



מורני נאפי-התגובה שלך הייתה פשוט יוצאת מן הכלל,אני עדיין המום מהתגובה שלך,את פשוט מדהימה..
ואין לי כבר מה להגיד לך מרוב שאת כזו מושלמת
אני מודה לך מכל הלב,אני אוהב אותך מאוד,את כל כך יקרה לי,וחשובה לי,את פשוט מדהימה!!!!
את פשוט מלאך,את עשית ועושה לי טוב על הלב,כל פעם מחדש,את נותנת לי יותר אופטימיות,שמחה ותקווה לעתיד,את פשוט מקסימה.
מקווה שאת בסדר,את ילדה חזקה ומקסימה,ואני מאחל לך את כל הטוב שבעולם..תהיי חזקה כי יהיה בסדר ואת מדהימה ויהיה טוב,תהיי חזקה עוד יותר למענך,למען האהבה שלך,למען האושר שלך,למען השמחה שלך
ותדעי שאני תמיד פה בשבילך,בשביל כל דבר שתצטרכי,תדעי שיש אנשים שאוהבים אותך ותומכים בך בכל החלטה או בכל צעד שתעשי,את ילדה מדהימהה..ואוהב אותך מאודדד!
ומרוני דברי איתי,שאת רואה את זה תשלחי לי הודעה לפלאפון בסדר?! מוואהההה

מיכלוש-אין עלייך,את ילדה מיוחדת,תודה על כל רגע שאת פה בשבילי,אני מודה לך על הכל,מכל הלב נשמה שלי..את מדהימה מדהימה מדהימה...אין רגע שלא היית לצידי,ואני מודה לך על זה מכל הלב,את לא יודעת כמה אני מעריך אותך,ואת חשובה לי,תודה כל מילה שלך שעזרה לי ונכנסה לי ללב בדיור כמו שאת נכנסת לי ללב...תודה יפיופה!
תודההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת!


מורנוש (morand) בטח שאני זוכר אותך,ועוד יש לנו הזדמנות לדבר לא דיברנו מלא זמן! דברי איתי!

תודה לכולכן על התגובות המדהימותתתת...

אושרי-אחויה תודה מכל הלב!
תודה על כל המילים..תודההה!
ויש לי משהו להגיד לך כנראה שזה ייצא עוד פעם שנטייל בכל ארץ ישראל חחח...כי אני אמור להיות בלשכת גיוס רק ב22.8 וגם ביום הזה אני לא מתגייס,אז יש מצב שאני אבוא למפגש..רוב הסיכויים שכן..נראה...
כן מתחיל טיפה להיות בסדר..יהיה בסדר..תודה אחי!!


מזקי-כבר דיברנו,והכל בסדר נשמה שלי,אין לך מושג כמה צבט לי בלב שראיתי את ההודעה שלך..
אבל העיקר שדיברנו והכל בסדר יפה שלי,ותדעי שאני מעריך אותך מאוד ואוהב אותך מאודדדד אין לך מושג כמה,אני רוצה לראות אותךךךךךךךך

נופרוש-כתבתי לך כמה דברים במסן,תקראי,ותשלחי לי הודעה לפלא שאת קוראת את זה..טוב?
אני מטורף עלייך ילדה יפה! כל כך!!

חופיתוששש- דברי איתי נשמה!

טניושששש-דברי איתי! מת עלייךך. השארתי לך הודעה פרטית...


זהו אני עדיין פה..אז תנצלו את זה עד תום חח..סתם,

אני עפתי לאבא שלי,יחזור מחר בשבת בצהריםם
,אחרי שבוע מאוד קשה אני הולך לישוןןןןןןןןןן ולישוןןןןןןןןןןן
שיהיה לכם שבת שלום אנשיםםםםם!




אה וסורי על החפירה 😊






אוייייייייייייייייייי
אם היית לידי הייתי קופצת עלייך עם חיבוק ענקי
רק שתבין כמה אני מאושרת ושמחה בשבילך!
כששלחת לי את ההודעה בפלא ממש התרגשתי
והייתי שמחה בשבילך כי מגיע לך
רק שתעשה מה שאתה אוהב שהזמן
יעבור מהר ושיהיה לך טוב
אני גאה בך על כל הכוח והחוזק שלך
אתה חזק ואתה תעבור את הכל
לא משנה בקשר למה זה אם לצבא או מעבר לזה
ואני יודעת שאתה בתקופה לא קלה
אבללל?! מי פה בשבילך תמיד?!?!?! אה?!?!? אה?!?!?!
מורניייי שלךךךך אז אל תהיה עצוב
ואם אתה צריך משהו אני פה תמידדדדד
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת המון
לאורך כל הדרך אני אהיה איתך בטוב וברע מבטיחה
תמיד אני כאן לצידך אל תשכח את זה.
אם זה ככה אתה גם תבוא למפגש פורום ב-20 נכון?!?!
יאיאיאייאיאיאי מקווה שתבוא אני ממש אשמח לראות אותך
אני מתגעגעת מאוד!

מאמי איך ריגשת אותי עם התגובה שכתבת לי פה
על התגובה שלי באשכול הקודם שלך!
אין בעד מה זה קודם כל תמיד אני פה בשבילך
וזה מכל הלב. בטוב וברע צריך להיות עם חברים אמיתיים
וככה זה היה ותמיד יהיה.
לאורך כל הדרך אני איתך ולצידך!
אוהבת אותך מאוד ותודה על הכל
תאמת גמני לא בתקופה טובה ומאוד קשה אפשר להגיד
אבללל אני אעבור את הכל זה רק עניין של זמן
יש לי כוח ויש גם רצון אז אני אצליח בזה
בעזרת השם וגם אתה תהיה ככה נכון נירו'ש?!
מתה עלייך מאמי קבל חיבוק ענקי!
תודההה על כללל הפירגון והאהבה שלך
אתה כזה מלאך מיוחד אוהבת המוןןןןןןןןןן

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) אוייייייייייייייייייי
אם היית לידי הייתי קופצת עלייך עם חיבוק ענקי
רק שתבין כמה אני מאושרת ושמחה בשבילך!
כששלחת לי את ההודעה בפלא ממש התרגשתי
והייתי שמחה בשבילך כי מגיע לך
רק שתעשה מה שאתה אוהב שהזמן
יעבור מהר ושיהיה לך טוב
אני גאה בך על כל הכוח והחוזק שלך
אתה חזק ואתה תעבור את הכל
לא משנה בקשר למה זה אם לצבא או מעבר לזה
ואני יודעת שאתה בתקופה לא קלה
אבללל?! מי פה בשבילך תמיד?!?!?! אה?!?!? אה?!?!?!
מורניייי שלךךךך אז אל תהיה עצוב
ואם אתה צריך משהו אני פה תמידדדדד
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת המון
לאורך כל הדרך אני אהיה איתך בטוב וברע מבטיחה
תמיד אני כאן לצידך אל תשכח את זה.
אם זה ככה אתה גם תבוא למפגש פורום ב-20 נכון?!?!
יאיאיאייאיאיאי מקווה שתבוא אני ממש אשמח לראות אותך
אני מתגעגעת מאוד!

מאמי איך ריגשת אותי עם התגובה שכתבת לי פה
על התגובה שלי באשכול הקודם שלך!
אין בעד מה זה קודם כל תמיד אני פה בשבילך
וזה מכל הלב. בטוב וברע צריך להיות עם חברים אמיתיים
וככה זה היה ותמיד יהיה.
לאורך כל הדרך אני איתך ולצידך!
אוהבת אותך מאוד ותודה על הכל
תאמת גמני לא בתקופה טובה ומאוד קשה אפשר להגיד
אבללל אני אעבור את הכל זה רק עניין של זמן
יש לי כוח ויש גם רצון אז אני אצליח בזה
בעזרת השם וגם אתה תהיה ככה נכון נירו'ש?!
מתה עלייך מאמי קבל חיבוק ענקי!
תודההה על כללל הפירגון והאהבה שלך
אתה כזה מלאך מיוחד אוהבת המוןןןןןןןןןן

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפפת למוורני
חחח טוב מאמאוושו שלי
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) אוייייייייייייייייייי
אם היית לידי הייתי קופצת עלייך עם חיבוק ענקי
רק שתבין כמה אני מאושרת ושמחה בשבילך!
כששלחת לי את ההודעה בפלא ממש התרגשתי
והייתי שמחה בשבילך כי מגיע לך
רק שתעשה מה שאתה אוהב שהזמן
יעבור מהר ושיהיה לך טוב
אני גאה בך על כל הכוח והחוזק שלך
אתה חזק ואתה תעבור את הכל
לא משנה בקשר למה זה אם לצבא או מעבר לזה
ואני יודעת שאתה בתקופה לא קלה
אבללל?! מי פה בשבילך תמיד?!?!?! אה?!?!? אה?!?!?!
מורניייי שלךךךך אז אל תהיה עצוב
ואם אתה צריך משהו אני פה תמידדדדד
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת המון
לאורך כל הדרך אני אהיה איתך בטוב וברע מבטיחה
תמיד אני כאן לצידך אל תשכח את זה.
אם זה ככה אתה גם תבוא למפגש פורום ב-20 נכון?!?!
יאיאיאייאיאיאי מקווה שתבוא אני ממש אשמח לראות אותך
אני מתגעגעת מאוד!

מאמי איך ריגשת אותי עם התגובה שכתבת לי פה
על התגובה שלי באשכול הקודם שלך!
אין בעד מה זה קודם כל תמיד אני פה בשבילך
וזה מכל הלב. בטוב וברע צריך להיות עם חברים אמיתיים
וככה זה היה ותמיד יהיה.
לאורך כל הדרך אני איתך ולצידך!
אוהבת אותך מאוד ותודה על הכל
תאמת גמני לא בתקופה טובה ומאוד קשה אפשר להגיד
אבללל אני אעבור את הכל זה רק עניין של זמן
יש לי כוח ויש גם רצון אז אני אצליח בזה
בעזרת השם וגם אתה תהיה ככה נכון נירו'ש?!
מתה עלייך מאמי קבל חיבוק ענקי!
תודההה על כללל הפירגון והאהבה שלך
אתה כזה מלאך מיוחד אוהבת המוןןןןןןןןןן

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נירו'ש
מה שמורני אמרה מילה במילה
ככה גם אני מרגישה בדיוק!!!

[טוב אני ומורני כבר גילינו שיש הרבה דברים דומים]

אני מקווה שתקבל משהו שאתה אוהב
ככה היה לך יותר כייף ללכת ולקום בבוקר!!

אתה תבוא למפגש ?

ומאמי באמת תזכור שאני תמיד פה בשבילך!
ויעשה הכל למענך!!!
רק שתהיה שמיייח!
ושהחיוך לא ירד לך לרגע!!
אני אוהבת אותך המון המון!!!
ורוצה רק את הטוב עבורך!!
מתגעגעת בלי סוף!!! 😁

מואהה ענקית!!!!!!!!!
ממממממממממאמי..למרות שאנחנו לא הכי מכיריםםם חח
הכל יהיה בסדררר גם עם הצבא וגם עם שאר הדברים שהשארת לעצמך..
מקווה אולי לראות אותך במפגשש..
ו..מתה עליך😘 חח
אוהבת אותך!!!!
מקווה לראות אותך במפגש ...בהצלחה בצבא {:
רגע, אז תגיע למפגששש?? 😁
הפעם לא מתביישים ממנייי!
רגע, אז תגיע למפגששש?? 😁
הפעם לא מתביישים ממנייי!
רגע, אז תגיע למפגששש?? 😁
הפעם לא מתביישים ממנייי!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך