אולי זה קצת מפתיע אבל אני עדיין פה 😊
אממ מי שלא קרא את האשכול שפתחתי על זה שהייתי אמור להתגייס אתמול (יום חמישי) http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=72851
אז ככה,אני הייתי אתמול בלשכת גיוס אצל קב"ן,היומיים האלה-היום לפני ואותו יום-אתמול,היו פשוט סיוט בשבילי,אמרו לי שלא משנה מה הקב"ן יגיד אני עדיין יתגייס היום (אתמול כאילו חח) לא משנה לאן ולאיפה וכל זה,הסיבות שאני הייתי אצלו לא משנות כרגע,זה לקח שעות אבל זה הסתדר קצת..וצריך להסתדר עוד.
אז קיבלתי את הידיעה שהקב"ן החליט שקרבי אני לא איהיה בגלל כמה בעיות שיש לי לא משנה מהם,ושאני לא מתגייס היום,ושאני יחזור הביתה ושאני יחזור ב22.8 עם אחד ההורים שלי שוב לקב"ן,אז הנה אני,שוב פה זה הכל מלמעלה,אלהים כנראה רוצה שאני ייפרד ממכם בצורה הרבה יותר טובה ויותר ראוייה חח 😊
בינתיים אני פה,שנצטרך להפרד אז נפרד,אבל ברור לי שלא נפרד לעולם,אלא רק פרידה זמנית..😉
אז אני שמח להיות פה,עברו ועוברים עליי ימים לא קלים גם בלי קשר לצבא,אבל מקווה שלאט לאט הכל יסתדר,עם הצבא מתחיל להסתדר קצת..מקווה שיהיה עוד יותר טוב,ובכל דבר אחר.
אני מצטער על ההתראה הקצרה שהייתה,ואני מצטער שאני משגע אותכםםםם..
אני רציתי להודות לכל מי שהגיב לי באשכול ההוא,אני מודה לכם מכל הלב
תודההההה..
רוב התגובות מאוד ריגשו אותי..ושוב אני מודה לכם..
מורני נאפי-התגובה שלך הייתה פשוט יוצאת מן הכלל,אני עדיין המום מהתגובה שלך,את פשוט מדהימה..
ואין לי כבר מה להגיד לך מרוב שאת כזו מושלמת
אני מודה לך מכל הלב,אני אוהב אותך מאוד,את כל כך יקרה לי,וחשובה לי,את פשוט מדהימה!!!!
את פשוט מלאך,את עשית ועושה לי טוב על הלב,כל פעם מחדש,את נותנת לי יותר אופטימיות,שמחה ותקווה לעתיד,את פשוט מקסימה.
מקווה שאת בסדר,את ילדה חזקה ומקסימה,ואני מאחל לך את כל הטוב שבעולם..תהיי חזקה כי יהיה בסדר ואת מדהימה ויהיה טוב,תהיי חזקה עוד יותר למענך,למען האהבה שלך,למען האושר שלך,למען השמחה שלך
ותדעי שאני תמיד פה בשבילך,בשביל כל דבר שתצטרכי,תדעי שיש אנשים שאוהבים אותך ותומכים בך בכל החלטה או בכל צעד שתעשי,את ילדה מדהימהה..ואוהב אותך מאודדד!
ומרוני דברי איתי,שאת רואה את זה תשלחי לי הודעה לפלאפון בסדר?! מוואהההה
מיכלוש-אין עלייך,את ילדה מיוחדת,תודה על כל רגע שאת פה בשבילי,אני מודה לך על הכל,מכל הלב נשמה שלי..את מדהימה מדהימה מדהימה...אין רגע שלא היית לצידי,ואני מודה לך על זה מכל הלב,את לא יודעת כמה אני מעריך אותך,ואת חשובה לי,תודה כל מילה שלך שעזרה לי ונכנסה לי ללב בדיור כמו שאת נכנסת לי ללב...תודה יפיופה!
תודההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת!
מורנוש (morand) בטח שאני זוכר אותך,ועוד יש לנו הזדמנות לדבר לא דיברנו מלא זמן! דברי איתי!
תודה לכולכן על התגובות המדהימותתתת...
אושרי-אחויה תודה מכל הלב!
תודה על כל המילים..תודההה!
ויש לי משהו להגיד לך כנראה שזה ייצא עוד פעם שנטייל בכל ארץ ישראל חחח...כי אני אמור להיות בלשכת גיוס רק ב22.8 וגם ביום הזה אני לא מתגייס,אז יש מצב שאני אבוא למפגש..רוב הסיכויים שכן..נראה...
כן מתחיל טיפה להיות בסדר..יהיה בסדר..תודה אחי!!
מזקי-כבר דיברנו,והכל בסדר נשמה שלי,אין לך מושג כמה צבט לי בלב שראיתי את ההודעה שלך..
אבל העיקר שדיברנו והכל בסדר יפה שלי,ותדעי שאני מעריך אותך מאוד ואוהב אותך מאודדדד אין לך מושג כמה,אני רוצה לראות אותךךךךךךךך
נופרוש-כתבתי לך כמה דברים במסן,תקראי,ותשלחי לי הודעה לפלא שאת קוראת את זה..טוב?
אני מטורף עלייך ילדה יפה! כל כך!!
חופיתוששש- דברי איתי נשמה!
טניושששש-דברי איתי! מת עלייךך. השארתי לך הודעה פרטית...
זהו אני עדיין פה..אז תנצלו את זה עד תום חח..סתם,
אני עפתי לאבא שלי,יחזור מחר בשבת בצהריםם
,אחרי שבוע מאוד קשה אני הולך לישוןןןןןןןןןן ולישוןןןןןןןןןןן
שיהיה לכם שבת שלום אנשיםםםםם!
אה וסורי על החפירה 😊





