פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש משפחה , תעזרו לי ]]]:...

משפחה , תעזרו לי ]]]:

✍️ Asaf_my_life 📅 10/08/2007 13:19 👁️ 397 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
יאו אלוהים אני לא יודעת מה עובר עליי
אחרי כל הבלאגן עם אסף ...
ועבר כבר חודש וחצי

אני מרגישה ריקה,
כאילו מרוב שהלב שלי שבור אני לא אוהבת אף אחד .
ואין לי רגשות לאף אחד

אפילו למשפחה האמיתית שלי

זה כלכך מפחיד אותי ומוזר
אני מרגישה שנולדתי בלי לב ...

למישהו זה קרה?
אם כן, תגידו לי
למה אני לא מתמודדת עם זה יותר .
אפילו מרוב שאני אוהבת את אסף אני מרגישה שאני כבר לא אוהבת אותו.

לאן הלב שלי הלך ? עד כדי כך שגם לא להרגיש אהבה לחברה הכי טובה .


מה קורה כאן ?
הרי אני בעצם אוהבת את כולם אז מזההה ?????
מאמי את עוברת תקופה קשה
נכון זה לא קל אבל את תעברי את זה
תזכרי שרק מהדברים האלה
לומדים להעריך את שאר הדברים
ולומדים להתמודד בחיים
את חייבת להיות חזקה ולהאמין שיהיה טוב
את תיראי שאת תעברי את זה כמו גדולה.
תיראי אני לא עברתי את זה
אבל עברתי דברים אחרים בחיים
יותר קשים ממה שאפשר לחשוב
ואני מעדיפה לא לפרט ועם כמה שכאב ועדיין
כואב לי כי זה משהו שיהיה איתי כל החיים
אני לומדת לשרוד מזה ולהתמודד עם שאר הדברים.
תזכרי שהטוב תמיד מגיע ואם לא הגיע לך
זה סימן שזה לא הטוב.
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תצאי עם חברות תכירי אנשים תעשי מה שאת אוהבת
ותנסי לנקות את הראש...
לא התחלת קשר עם מישהו מאמי? או שזה אסף
ואני מבולבלת?
אם את אוהבת אותו אל תוותרי על האהבה
ואין דבר כזה שאת לא מרגישה אהבה כלפי
אחרים כלפי חברה טובה/משפחה/כלפינו וכ"ו
אולי את מונעת מעצמך לקבל את זה
שאת אוהבת את כולם אבל את כן אוהבת
לפחות מישהו או דבר אחד
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן היא הוציא הכל!
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) מאמי את עוברת תקופה קשה
נכון זה לא קל אבל את תעברי את זה
תזכרי שרק מהדברים האלה
לומדים להעריך את שאר הדברים
ולומדים להתמודד בחיים
את חייבת להיות חזקה ולהאמין שיהיה טוב
את תיראי שאת תעברי את זה כמו גדולה.
תיראי אני לא עברתי את זה
אבל עברתי דברים אחרים בחיים
יותר קשים ממה שאפשר לחשוב
ואני מעדיפה לא לפרט ועם כמה שכאב ועדיין
כואב לי כי זה משהו שיהיה איתי כל החיים
אני לומדת לשרוד מזה ולהתמודד עם שאר הדברים.
תזכרי שהטוב תמיד מגיע ואם לא הגיע לך
זה סימן שזה לא הטוב.
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תצאי עם חברות תכירי אנשים תעשי מה שאת אוהבת
ותנסי לנקות את הראש...
לא התחלת קשר עם מישהו מאמי? או שזה אסף
ואני מבולבלת?
אם את אוהבת אותו אל תוותרי על האהבה
ואין דבר כזה שאת לא מרגישה אהבה כלפי
אחרים כלפי חברה טובה/משפחה/כלפינו וכ"ו
אולי את מונעת מעצמך לקבל את זה
שאת אוהבת את כולם אבל את כן אוהבת
לפחות מישהו או דבר אחד
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מילה במילה איתה!!
תהיי חזקה יפיופה אחת!!
ותזכרי שאני תמיד פה בשבילך!

תמיד אחרי ירידה , יש גם עליה
תנסי למצוא את הטוב שבדבר
אוהבת!
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) מאמי את עוברת תקופה קשה
נכון זה לא קל אבל את תעברי את זה
תזכרי שרק מהדברים האלה
לומדים להעריך את שאר הדברים
ולומדים להתמודד בחיים
את חייבת להיות חזקה ולהאמין שיהיה טוב
את תיראי שאת תעברי את זה כמו גדולה.
תיראי אני לא עברתי את זה
אבל עברתי דברים אחרים בחיים
יותר קשים ממה שאפשר לחשוב
ואני מעדיפה לא לפרט ועם כמה שכאב ועדיין
כואב לי כי זה משהו שיהיה איתי כל החיים
אני לומדת לשרוד מזה ולהתמודד עם שאר הדברים.
תזכרי שהטוב תמיד מגיע ואם לא הגיע לך
זה סימן שזה לא הטוב.
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תצאי עם חברות תכירי אנשים תעשי מה שאת אוהבת
ותנסי לנקות את הראש...
לא התחלת קשר עם מישהו מאמי? או שזה אסף
ואני מבולבלת?
אם את אוהבת אותו אל תוותרי על האהבה
ואין דבר כזה שאת לא מרגישה אהבה כלפי
אחרים כלפי חברה טובה/משפחה/כלפינו וכ"ו
אולי את מונעת מעצמך לקבל את זה
שאת אוהבת את כולם אבל את כן אוהבת
לפחות מישהו או דבר אחד
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורני
מצטרפת לכולם...
ואני גם מרגישה ככה..
כאילו אולי לא כלפי המשפחה שלי
אבל לגבי אחרים שמנסים ליצור איתי איזשהו קשר , כן חופשי
וד"א יש לך חבר עכשיו לא?
או שקרה משו?
זה עוד טרי וזה קורה ..
תהיי חזקה בשביל עצמך ותראי שאת יכולה להמשיך הלאה ולאהוב עם המון אחריו !
אוהבת אותך .. ואני כאן בשבילך לא חשוב למה ..

3>


אור
זה הכי טוב שאין לב.
ככה לא נקשרים לאפח'ד ואז זה יותר קל כשצריכים להיפרד...😢

יהיה טוב מתוקה.


הלוואי ולי לא היה לב😢
מאמי את אחרי פרידה קשה שגרמה לך וללב שלך להלם..
אחרי מצב כזה בד"כ יוצרים סביב מעין חומה כזאת
לאט לאט עם הזמן בע"ה זה יייעבור לך..

שבתת שלום בובה!!!

אווווהבת
-רעות-
כן בנות, יש לי כרגע מישהו שאני בקשר איתו
הרועי הזה

בהתחלה הכל נפלא והכל
אבל אח"כ גילתי שאני עדיין שקועה באסף
אז העדפתי לא לפגוע בו

דיי אני לא יכולה עם זה יותררר
תקשיבי לי עכשיו ..

יש לך לב..
והוא ענקי , אבל יש בו סדק..
וסדק לא פשוט לרפא ..

את צריכה אהבה מהסביבה שלך ..
את צריכה תמיכה ..
צריכה חיוכים..
שמחה ..
ואת צריכה ללמוד לשאוב את הכוח מאנשים שעושים לך טוב ..
אם את לא רוצה להכנס לקשר חדש.. כי את לא מצליחה להתנתק מהרגשות לחבר הקודם שלך ,
זה בסדר גמור !!
זה מראה עלייך שאת טבעית, נורמלית, זה מראה שאהבת אותו ..
זה לא מראה שאין בך אהבה !!
ובטח לא שאין בך לב ..

הלב שלך צריך קצת זמן מאמי ..
תטעפי אותו בכמה שיותר אהבה מהסביבה שלך ומהחברות והמשפחה והידידים שלך ..
הם יעזרו לך ..
וגם אני ,
אם תצטרכי אותי 😊

319219239

מצטרפת למורני
תודה לכם !
QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) מאמי את עוברת תקופה קשה
נכון זה לא קל אבל את תעברי את זה
תזכרי שרק מהדברים האלה
לומדים להעריך את שאר הדברים
ולומדים להתמודד בחיים
את חייבת להיות חזקה ולהאמין שיהיה טוב
את תיראי שאת תעברי את זה כמו גדולה.
תיראי אני לא עברתי את זה
אבל עברתי דברים אחרים בחיים
יותר קשים ממה שאפשר לחשוב
ואני מעדיפה לא לפרט ועם כמה שכאב ועדיין
כואב לי כי זה משהו שיהיה איתי כל החיים
אני לומדת לשרוד מזה ולהתמודד עם שאר הדברים.
תזכרי שהטוב תמיד מגיע ואם לא הגיע לך
זה סימן שזה לא הטוב.
תרימי את הראש ואל תתייאשי
תצאי עם חברות תכירי אנשים תעשי מה שאת אוהבת
ותנסי לנקות את הראש...
לא התחלת קשר עם מישהו מאמי? או שזה אסף
ואני מבולבלת?
אם את אוהבת אותו אל תוותרי על האהבה
ואין דבר כזה שאת לא מרגישה אהבה כלפי
אחרים כלפי חברה טובה/משפחה/כלפינו וכ"ו
אולי את מונעת מעצמך לקבל את זה
שאת אוהבת את כולם אבל את כן אוהבת
לפחות מישהו או דבר אחד
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מילה במילה איתה!!
תהיי חזקה יפיופה אחת!!
ותזכרי שאני תמיד פה בשבילך!

תמיד אחרי ירידה , יש גם עליה
תנסי למצוא את הטוב שבדבר
אוהבת!
זו תקופה קשה
אבל היא תעבור
ואנחנו איתך בכל מצב
אל תשברייי
אוהבת אותךךך
קורלי שליי..זה תקופות כאלה שאת לא רוצה לשמוע מאף אחד ואין לך מקום לרגשות..את צריכה לנקות את הראש קצת מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך