אף פעעעעעעעעעעעעעעעעם
לא פתחתייי -
אשכוול של אווושר . . .
אז הגייע הזמממממממממממן !
עכשיו אני כ"כ מאוושרת [:
ובא ללי לפרוווק את זה $%
עברנו תקוופפפה כ"כ קששששה בזמן האחרון :|
ואתמווולל?!?!
היה הכי מדהיים בעוללללללללםם
נסענו שנינו ליייםם !
פתרנו את כל הבעיוות שללנננו מול השקיעעעה
והיה מדהייייייייייייייייייייייםםםםםםםם
אני בחיים לא ישכח את זה ^&!
אני מאוהבת בו (:
עווד מעעעעעעעעעעעעט זה מתקרררב
עוד 10 ימיים בדיווווווווווקקק
השנה שלללנננו 😁
אני מאושרת אנשייייייייייייםם
הכי הכככככככככיי
מאושרת בעוללללללללללללללללללללללללםם + !#$
-ואני אוהבת אותתתכככם - 😁
וואיי לינורייי נשמה שלי את לא מבינה איך שאני מאושרת בשבילך 😊
סוף סוף.. זה מגיע לך .. אני שמחה שהכל הסתדר בסוף בלי עין הרע 555 שישאר ככה חחח
אוהבתת אותךךך המוווווןןןן =))
QUOTE (may1231230 @ 10/08/2007) וואיי לינורייי נשמה שלי את לא מבינה איך שאני מאושרת בשבילך 😊
סוף סוף.. זה מגיע לך .. אני שמחה שהכל הסתדר בסוף בלי עין הרע 555 שישאר ככה חחח
אוהבתת אותךךך המוווווןןןן =))
מורוווושש ( :
תוודה מאמממי שלייי !
את לא מתארת לעצממך
איך אני מתגעגעעעת אליכככם :| בעע
נו יאלללה מתי אתתתם באיים כבר?! 😁
איזה כיףףף לראות אשכול כזה
וגם ממך אני ממש שמחה בשבילך
מאמי מגיע לך את כל הטוב שבעולם
טוב שדיברתם על הכל
וסידרתם את כל הבעיות!
שיהיה המון בהצלחהה מאמיי😊
אוהבת המוןן!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה כיף לראות אותך ככה
מאמי שתמיד תיהיי מאושרת 55
ושהחיוך לא ירד לך מהפנים..
מגיע לך את הטוב ביותר 😊
שיהיה בהצלחה מאמי
אוהבת מלאאאא
איזה מתוקה חחח אני ממש שמחה בשבילך ומאחלת לך רק אושששששר
תוודה תווודה !
אוהבבת אותככככן המווון [:
QUOTE (hofit189 @ 10/08/2007) איזה מתוקה חחח אני ממש שמחה בשבילך ומאחלת לך רק אושששששר
😊
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) איזה כיף לראות אותך ככה
מאמי שתמיד תיהיי מאושרת 55
ושהחיוך לא ירד לך מהפנים..
מגיע לך את הטוב ביותר 😊
שיהיה בהצלחה מאמי
אוהבת מלאאאא
רק אושר שמחה
והרבה חיוכים
😊
QUOTE (רגייי @ 10/08/2007) QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) איזה כיף לראות אותך ככה
מאמי שתמיד תיהיי מאושרת 55
ושהחיוך לא ירד לך מהפנים..
מגיע לך את הטוב ביותר 😊
שיהיה בהצלחה מאמי
אוהבת מלאאאא
רק אושר שמחה
והרבה חיוכים
😊
בהצלחהה מאמיי..
שמחה בשבילךךך..!
QUOTE (LiNoRaZ @ 10/08/2007) QUOTE (may1231230 @ 10/08/2007) וואיי לינורייי נשמה שלי את לא מבינה איך שאני מאושרת בשבילך 😊
סוף סוף.. זה מגיע לך .. אני שמחה שהכל הסתדר בסוף בלי עין הרע 555 שישאר ככה חחח
אוהבתת אותךךך המוווווןןןן =))
מורוווושש ( :
תוודה מאמממי שלייי !
את לא מתארת לעצממך
איך אני מתגעגעעעת אליכככם :| בעע
נו יאלללה מתי אתתתם באיים כבר?! 😁
עם מור😊😊
חחחחחח קופה אז מה אם נעלמתי מהמחשב יש טלפון 😠
אני אסלח רק כי אני נורא מאושרת לשמוע חחחחחחח 😉
ומה שרציתי להגיד זה..
איזה יופי שמחה לשמוע..וכל מה שמור אמרה חחחחחחח😉
מתגעגעת😢