כתבתי כמה פעמים
וכל פעם מחקתי
אפילו אני , לא יכולה להסביר כמה שכואב לי
גם לא במילים
לא יכולה לספר את זה
כי אף אחד לא באמת יעזור
אז אני לא יודעת מה זה שגורם לי לכאב
או שאני יודעת?
אז אני נשארת באותו מקום
למרות שאני רוצה להיות במקום אחר
להתחיל הכול מחדש
לעשות הכול שונה
אבל זה אשליה
אז אני סובלת, אז מה?!
אז מה שאף אחד לא רואה את זה?!
אז מה?
אז מה שלאף אחד לא אכפת באמת, אז מה?!
אז יהיה טוב...
שיהיה לכם סוף שבוע מעולהה...
אני אחזור יום ראשוןןן
אוהבתתתתת
QUOTE (limaori @ 10/08/2007) אז אני נשארת באותו מקום
למרות שאני רוצה להיות במקום אחר
להתחיל הכול מחדש
לעשות הכול שונה
אבל זה אשליה
זה אפשרי , השאלה כמה את רוצה ?
תחיכי אל תתני לדברים לבאס אותך כ"כ מהר
תנסי להנות גם מהדברים הקטנים
מקנית חולצה לקנית מסטיק
אני לדמתי שמכל רע יוצא גם טוב !
אחרי מחשבות רבות באמת הגעתי למסקנה הזאתי!!
תחיכי לעולם הוא יחזיר לך חייוך ענקי!!
יפיופה אחרי כל ירידה תמיד יש עליה !!
אוווהבת
ותהיי חזקה!!! 😊
מאמי קודם כל את פוסלת מההתחלה
שיוכלו לעזור לך וזה גרוע
כי עצם זה שתשתפי אנשים במה
שעובר עלייך ובמה שאת מרגישה זה כבר עזרה!
וגם יכולים לתת לך תמיד עידוד,
תמיכה, עצות וכ"ו
תהיי בטוחה שלהרבה אכפת ממה שאת
עוברת ומרגישה הבעיה שאולי את לא נותנת
לעצמך לראות את זה, להרגיש את זה ולתת לאנשים האלה
להגיש ולתת לך עזרה עם הרבה אהבה.
את צריכה להבין שיש מלא אנשים סביבך
שרוצים לעזור לך תאפשרי את זה נסיכה.
אם לא טוב לך במקום שאת רוצה
ואת רוצה לעבור למקום אחר תעברי
הכל אפשרי זה תלוי רק בך!!!
בהצלחה מאמי אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורני
בובה שלי את חייבת לסדר את הראש
את חייבת לנוח כמה ימים
לקחת תכוחות שלך לאסוף אותם
ולהתחיל מחדש
לפתוח דף חדש בחיים
את לא יכולה להרגיש רעע
אני לא יודע מה גורם לך לעצב
ומהי הסיבה בכלל
אני מקווה שביום ראשון אני יראה אותך בעזרת השם
ותספרי לי הכל
כי אני רותה לעזור לך
קשה לי לראות אותך עצובה כ"כ
תזכריי שאני אוהבת אותך כ"כ
סווף שבוע מהנה שיהיה לך בובה שלי ..
מואהה3>
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) מצטרפת למורני
בובה שלי את חייבת לסדר את הראש
את חייבת לנוח כמה ימים
לקחת תכוחות שלך לאסוף אותם
ולהתחיל מחדש
לפתוח דף חדש בחיים
את לא יכולה להרגיש רעע
אני לא יודע מה גורם לך לעצב
ומהי הסיבה בכלל
אני מקווה שביום ראשון אני יראה אותך בעזרת השם
ותספרי לי הכל
כי אני רותה לעזור לך
קשה לי לראות אותך עצובה כ"כ
תזכריי שאני אוהבת אותך כ"כ
סווף שבוע מהנה שיהיה לך בובה שלי ..
מואהה3>
יפה שלי אוהבת אותך ודברי איתי!!
ליאור שלי?
כול כך עצוב לי לראותך ככה😢
דברי איתי במסן/איסי..
לי ולך יש שיחההה לדבר.
אוהבת אותך כול כךךך מאמי שלי.
אין עלייךך.
סוף שבוע מושלם שיהיה לך.
רע לי כל-כך
שרע לך..:\
אוף!
מקווה שעד יום ראשון,הכול יסתדר
תרגישי הרבה יותר טוב 😊
ותזכרי שאני אוהבת אותך כל-כך
שאין לך אפילו מושג עד כמה
התקופה שאת נמצאת כרגע
חייבת לעבור
ואת צריכה להיות חזקה
להתמודד
לקוות לטוב,ותזכרי שיש לך אותי בכל מצב,בכל מקום,בכל זמן,בכל דקה
ואני אוהבת אותך הכי בעולם
מ צטערת שכבר אין לי מילים להגיד לך,לעודד אותך,מצטערת מכל הלב!..
אני רוצה שיהיה לך טוב,הכי טוב בעולם
והחיוך המאושר יחזור שוב
מ ווואה3>