זהו אחרי כמעט חודש שלם
חזרתי לבנתיים הביתה חחחח
היה בנזונה !!!
ונהנתי מכל רגע שהיה לי!!!
😁
העיקר שאת נהנהת
הכי חשווב;]
QUOTE (chen-daskal @ 10/08/2007) העיקר שאת נהנהת
הכי חשווב;]
😊
מיכלו'שששששששש
ברוכה השבההההההה
תבואיייי אלייייייי
אני מתגעגעתתתתתת אלייךךךך חחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^^^^
נסיעה של 5 שעות יאללה אני בדרך 😁
חן ומאי , ברור נהנתי איך שלא ?!
אווהבת!
יאייאיאיא אייזה כיף
אני שמחה שנהנת :]
ועכשיו תתחדשי על הבית החדש😛
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) יאייאיאיא אייזה כיף
אני שמחה שנהנת :]
ועכשיו תתחדשי על הבית החדש😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גרמת לי לחיוך עכשיו
כפרעליך!!!
חחח בית חדש קוראים לזה היום ?
אווהבת!
3>
יא מאמי,
שמחה שחזרת,
קולולוו.
ברוכה השבה.
😁
חחחחחחח ברוכה השבה😊😊
שמחה לשמוע שנהנת...
מאמי איפה היית?
שמחה שנהנית..😊
QUOTE (Mami_4_Ever @ 10/08/2007) מאמי איפה היית?
שמחה שנהנית..😊
אני התנחלתי קצת[כמעט שבועים] אצל אחותי
ושמה נסעתי לכל מינה מקומות
הייתי אצל חצי דודים
היה פשוט משגע!!!!!
אולי אולי אולי סוף שבוע הבא כינרת רק בעזרתו!!! הלוואי 😁
כ"כ מתחשק לי!!!