שם:רגינה
שם משפחה: אממ חובה?.. 😮
גיל:17 וחצי
מגורים:ראשון
תמונה נשלח לך באייסי חחח
אוהבת אותך
ובלי עצבים
את רק ננכנסת ללחץ מאמי
את לא צריכה להתבייש
תבואי למפגש
לא תתזהי מישהו,תשאלי 😊
אוהבת
נהיר ידאג לנו למדבקות עם שמות 😛
QUOTE (שמאוהבת @ 10/08/2007) נהיר ידאג לנו למדבקות עם שמות 😛
חחחחחחחחח יאאא..
באמת אפשר לעשוותתת!!
בואו נעשה חחח..
אני מתנדבת 😛
QUOTE (15PrInCeSs @ 10/08/2007) שם: אלין
שם משפחה: לא משנה
גיל:אוטוטו 17
מגורים:
עפולה
אין תמונה היחידים שראו אותי הם נהי ר מורני דניס אור שני וחן 😊
לא מפרסמת תמונות באתרים
פרטיות 😉
ולא מצטער אפילו לא על רגע אחד מאותו מפגש 😁
(למרות השטויות שעשיתי:\)
הממ...
דניס, 18 וחצי בת ים...
http://www.img-il.com/up/hznukmmhmjf1.jpg
QUOTE (עדידוש-177 @ 10/08/2007) QUOTE (שמאוהבת @ 10/08/2007) נהיר ידאג לנו למדבקות עם שמות 😛
חחחחחחחחח יאאא..
באמת אפשר לעשוותתת!!
בואו נעשה חחח..
אני מתנדבת 😛
מזכיר לי את הקייטנה 😂
חחחחחחחחחחח
למה זה יכול להיות מאגניב ומצחיקיקיק חח
שנהב אל תדאגי אני סומך עליך שתזהי אותי.
ואם לא אז יש את דניס שכבר ראה אותי.
חח ראיתי אותו כשהוא היה קבב רומני😊
נירא מה יצא ממנו
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 10/08/2007) חח ראיתי אותו כשהוא היה קבב רומני😊
נירא מה יצא ממנו
😂 אתה כזה פאדחן.
לא נורא.. אני עדיין קבב 😊
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 10/08/2007) לא נורא.. אני עדיין קבב 😊
😂 זה בגלל שלא לקחת את עצמך בידיים.
אור
שם משפחה לא חשוב :]
בן 18
גבעתיים
מי שלא מכיר שיסתכל כמה שרשורים אחורה דפקתי על עצמי ואחד הכרות חח
ומי שלא סבל מתמונה שלי נחסוך ממנו את הסבל :]