ואייייייי, כמה פעמים אני מוצאת את עצמי נכנסת לפה בזמן האחרון.
רוצה להתפרק לרשום משהו.
להרגיש קצת שיורד ממני מסה מסויימת.
ואז כשאני פותחת את המסך הלבן הזה.
ופשוט לא מוצאת מה לרשום.
פשוט לא מוצאת מה להוציא.
וכן קרה הרבה בזמן האחרון.
אבל אין לי את הכוח להוציא.
אין לי את הכוח להתפרק, לספר, לכתוב.
וזה לא מכביד עליי. אני פשוט מרגישה קצת ריקה.
שאין בי כלום. שכל מה שעבר עליי ברגע חלף ברגע השני.
כאילו חייתי ושכחתי.
בא לי שמשהו יקרה.
שאני אפסיק להשתהות בשעמום הנצחי הזה.
משהו חדש.
התרגשויות, אהבה.
יואוו...לעשות עם עצמי משהו כבר.
אז תצאי מאמוש תבלי...ואז תבואי ספרי לנו איך היה..
תשתחררייייי חח
ויק מאמי
זאת תקופה
את חייבת לעשות בקשר לזה משהו
לשנות משהו בחיים שלך
לתת לך את האושר והשמחה
להחזיר את החיוך לפנים
לשכוח את כל אלה שגורמים לך רע
ולחייך אל העולם
אוהבת אותך
קחי הרגל חדש
ותאמצי אותו
זה יעשה לך טוב
חח זה לא שאני לא יוצאת.
אני יוצאת אבל עם אותם אנשים שכבר לא מרגשים אותי.
אני משתעממת נורא מהר.
ואנחנו קובעים המון לצאת כאילו למועדונים וכאלה ובינתיים זה לא מתאפשר.
ובאסה....
עוד מעט מתחילים לצאתת...אני מקווה...
כי אני כבר לא מסוגלת יותר...
יאלה מאמי
תשני מצב רוח
תתעודדי
יהיה הכול טוב
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) ויק מאמי
זאת תקופה
את חייבת לעשות בקשר לזה משהו
לשנות משהו בחיים שלך
לתת לך את האושר והשמחה
להחזיר את החיוך לפנים
לשכוח את כל אלה שגורמים לך רע
ולחייך אל העולם
אוהבת אותך
מצטרפת לרגינההה
מאמי עצם זה שכתבת פה עכשיו
את הפריקה הזאת זה מראה
שפרקת משהו גם אם זה לא ברור
עדיין הוצאת את מה שיש לך בלב
תהיי חזקה ואני בטוחה שאת לא ריקה
אולי את לא מצליחה לראות בצורה
האמיתית והנכונה את כל התוכן שממלא אותך
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנות..😊
ניסיתי לומר פה שגם כשאני עושה דברים שאמורים להעסיק אותי הם משעממים אותי.
SO....אני מחפשת איך להעסיק את עצמי...😊
בכל מקרה תודה על התגובות😊