מי בא לממדיון ב-13/8
דברוו איתייי
הייתי כככככבר , תהההההני מאמי :]
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אחת פתחה אשכול ימית 2000
אחת ממדיון
טוב נו אני לא יהרוס אני אלך לפתוח נחשונית
חחחחחחחחחחח
מוריה שלי
תהני מאמי!
אוהבת אותך
תהני מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני הייתי צריכה להיות ב-16.8
אבל לא מתחשק לי
כי זה רק לעבודי מקורות יום סגור
ומאנשים שאני מכירה
אין בגיל שלי
אז ככה שאין לי מה לחפש שמה 😊
תודה מתוקות שלי אוהבת אותכןן!!!
שבת שלום לכולן 😊